Az Egyesült Királyság kormányának hivatali visszaéléseiről szóló, nagyszerű leleplezés adta az indítékot.

Kedves mindenki, aki idegesen néz körül, és azt kérdezi: "Mi a fene folyik itt?".

Remélem, ez nem túl ellentmondásos. Biztosan ijesztő, de úgy gondolom, hogy még mindig a katasztrófa jó oldalán állunk, és ha elég sokan tudatosítjuk, hogy mi történik itt és mindenhol a demokratikus világban, akkor helyre tudjuk hozni a helyzetet. Már tényleg nincs sok időnk. Úgy vélem, hogy a dolgok valószínűleg visszafordíthatatlanul megváltoznak a következő télen. Ezért ez a sürgős és szokatlan kérés.

Minden, ami történt és történik, sokkal egyszerűbbé válik, és mindennek csak akkor van értelme, ha kényszerítjük magunkat arra, hogy a lehetetlent gondoljuk.

Ha kísérletképpen elfogadjuk azt az álláspontot, hogy a kormányunk aktívan azon dolgozik, hogy kárt tegyen bennünk, hogy lebontsa a modern társadalmat és leigázzon minden embert egy digitálisan irányított totalitárius világban, akkor minden összeáll. Semmi sem felesleges.

Még ha az azonnali reakciód az is, hogy ez abszurd, kérlek, próbáld ki egy napig.

Arra kérem továbbá, hogy fogadják el azt a kísérleti álláspontot, hogy a média, amelyet mindössze hat globális vállalat irányít, amelyek mindannyian egyetlen globális szervezettel szövetkeznek, amelyről már mindannyian hallottak, könyörtelenül hazudik Önöknek, és ezt teszi már több mint 2,5 éve. Ugyanez vonatkozik az internetre is, amelyet kevesebb globális vállalat irányít, amelyek szintén mind ugyanannak a globális szervezetnek a szövetségesei.

Mert biztos vagyok benne, hogy ez igaz. Biztos vagyok benne, mert az egész egy vírussal kapcsolatos tudományos csalással kezdődött, amit egy könyörtelen félelemkampánnyal egészítettek ki, olyan intézkedéseket vezettek be, amelyekről tudták, hogy haszontalanok, amelyek tönkretették a gazdaságot és szétzúzták a civil társadalmat, majd a legtöbbeket arra kényszerítették, hogy elfogadják a haszontalan, szükségtelen, hatástalan és szándékosan veszélyes injekciókat. Nyilvánvaló, hogy ez egy visszataszító bűncselekmény. Ilyesmi még soha nem történt.

41 évet töltöttem az élettudományok területén a képzéstől a sikeres biotechnológiai vezérigazgatóságig, és a Pfizer légzőszervi egységének világméretű kutatási vezetője és alelnöke voltam (1995-2011).

 

 

Egyáltalán nem lenne okom arra, hogy bármit is mondjak, ha nem lennék biztos benne.

Biztos vagyok benne. Mindez az én "kerékvágásomban", az én szakterületemen történt.

Kérem, fontolja meg, amit mondtam.

''Több mint 70 interjút adtam, mindet cenzúrázva. Mocskosan bemocskoltak. Ez propaganda. Ez mutatja meg, hogy mire képesek.

Itt van, amit a Pfizer korábbi igazgatósági tagja írt az eredményeimről:

"A Pfizer selejtjeiből Novartis aranyat csináltam. A Ziarco története

Úgy hangzik, mintha bolond lennék?

Sokan kérdezték, hogy a múltban miért nem álltak ellen az emberek a zsarnokoknak. Részben a félelem miatt. De ennél többről van szó. Azért, mert a normális emberek, mint te és én, egyszerűen nem tudják elképzelni, hogy ennyire gonoszak legyenek. Bízunk az emberiességben. És így is kell tennünk. A legtöbb ember jó. Kevesen igazán rémisztően szörnyűek. De néhányan azok. Az a képtelenség, hogy elhiggyék, hogy ez történik, az, ami igazán megakadályozta az embereket abban, hogy tiltakozzanak, amikor kellett volna, amikor a bizonyítékok félreérthetetlenek voltak, de még nem jutottak el egészen az ajtajukig, a családjukig.

Eljönnek érted és a gyermekeidért. Újra megtörténik. Rengeteg bizonyíték merül fel a hosszú távú, türelmes tervezésre. Nagyon sajnálom.

Ez most már önökön múlik. Őszintén nem tudom, mi mást tehetnék.

Minden jót kívánok és őszinte köszönöm,Dr. Michael Yeadon

https://www.pokolafoldon.hu/pandemia/dr-michael-yeadon-a-legfontosabb-uzenet-amit-valaha-irtam