Ha a Moszkva a Hood, az Azovstal a Bismark. Mivel nem engedték megadni magukat, a Bismark tengerészeit feláldozták, akárcsak az Azovstal katonáit, a második világháborúban, közvetlenül a Hood elvesztése után.

A nagy bombák kijöttek, eddig az Avostal acélművön. Április 16., szombat. Az acélmű mégis tovább lő. Az Azovstalban nincsenek civilek, ahogyan azt két brit fogoly elárulta.

Zsoldosként kezelik őket, és börtönbe kerülnek. Nem tudni, mikor jönnek ki a börtönből. Vajon Pinner és Aslin énekelve próbálnak életben maradni?

Tömeges médiavisszhangot kapnak, tehát egyértelműen a hírszerzés eszközei.

De még a hírszerzés ügynökei is inkább életben maradnak, ha választhatnak.

Mostanra már tisztában kell lenniük azzal a legfőbb gonoszsággal, aminek a részesei.

 

 

"A háború szörnyű dolog! Amikor anyámmal sétáltam a városban (amikor anyámmal a központban voltunk a pincében ülve). Szóval sétáltunk, és megláttam a várost, legszívesebben az asztal alá bújtam volna. Az összes nagy ház, ami a Drámaszínház közelében volt, kiégett, nagyon szépek voltak, fényekkel, emlékszem. Nem volt drámaszínház! Mindent összevetve, a háború szörnyű dolog! Ezt mindenkinek mondom!

A katonák etettek minket, kenyeret és vajat adtak a tábori konyháról. Eh! És etettek minket, egyszer még pástétomot is adtak. Az egyiküknek adtam egy tankot, és azt mondtam neki, hogy így gyorsabban befejezik a csatát. Nyolcadikán indultunk el innen."

Tudósító: "Milyen katona volt?"

Fiú: "A kosaras volt. "Kosárlabdázó" - megtanultam a becenevét."

Tudósító: " Ezek DNR katonák voltak?"

Fiú: "Ezek DNR katonák voltak, és ők etettek minket, tényleg! Igen, hoztak nekünk ételt, ez igaz, tanúja vagyok. Én láttam. Mindig félek, nem szoktam meg ezeket a tapsokat: milyen "indulások", milyen "érkezések" (megjegyzés: bombázásokról, ellenségre leadott lövésekről, és az ellenségtől kapott fordított lövésekről van szó), de az "érkezések"-től még jobban félek. És minden egyes lövéstől lebukom, mert nagyon félek az egésztől.

Általánosságban azt akarom mondani: a háború szörnyű dolog! Soha ne ismételjük meg az ilyesmit! A háború a legrosszabb dolog a világon!"

https://www.pokolafoldon.hu/hihetetlen/oroszorszag-kijelenti-nem-fogunk-tetlenul-ulni-mindenfele-lelkiismeret-furdalas-es-habozas-nelkul-teljesitjuk-igeretunket