A nyugati típusú
demokrácia, (az USA legveszélyesebb export cikke) melynek sem a néphez,
sem a népuralomhoz nincs köze, valójában a szedett-vedett kisebbség
uralmát biztosítja a többség felett. … Ha nekünk is lenne egy
Putyin-féle országvezetésünk, akkor az itt felsorolt gazemberek nem a
parlamentben, zsíros állásokban és közhivatalokban élősködnének, hanem
mind börtönbe vagy közmunkára lettek volna vezényelve, amennyiben
önként nem tesznek a nemzet javáért és a nemzet érdekét szolgáló
feladataikat nem látják el.
Ha nekünk is lenne egy Putyin elnökünk, akkor a nemzeti kormány nem csak egy mítosz lenne.
Az alul olvasható, az oroszok által
preferált típusú együttműködés is az, amely a befogadó országnak valódi
hasznot jelenti, és hosszú távú KÖLCSÖNÖS előnyökkel jár.
Amit egy nemzeti kormány sosem tenne
Magyarországon a multiknak megengedték, hogy kizárólag az olcsó rabszolgamunkát vegyék igénybe. Azaz a magyarországi politika és pénzoligarchia a magyar dolgozók millióit kényszerítette rabszolgaságba, úgy, hogy ezt még törvényesítette is utólag.
De nem csupán a tényleges munkát elvégzőket lehetetlenítette el, hanem aktívan közreműködött vagy nagy ritkán tétlenül szemlélte, hogy a beengedett multi cégek szabályosan kivégezzék a hazai addig jól teljesítő konkurenciájukat, valamint a lehetséges beszállítókat. Az aktív segítség nem csupán abban nyilvánult meg, hogy a törvénykezést alárendelték a multik érdekeinek, hanem a direkt és indirekt pénzügyi támogatásokban, kedvezményekben stb., melyek egy része nyilvános, más része csak nehezen kimutatható.
Magyarországon a multiknak megengedték, hogy kizárólag az olcsó rabszolgamunkát vegyék igénybe. Azaz a magyarországi politika és pénzoligarchia a magyar dolgozók millióit kényszerítette rabszolgaságba, úgy, hogy ezt még törvényesítette is utólag.
De nem csupán a tényleges munkát elvégzőket lehetetlenítette el, hanem aktívan közreműködött vagy nagy ritkán tétlenül szemlélte, hogy a beengedett multi cégek szabályosan kivégezzék a hazai addig jól teljesítő konkurenciájukat, valamint a lehetséges beszállítókat. Az aktív segítség nem csupán abban nyilvánult meg, hogy a törvénykezést alárendelték a multik érdekeinek, hanem a direkt és indirekt pénzügyi támogatásokban, kedvezményekben stb., melyek egy része nyilvános, más része csak nehezen kimutatható.
Az hogy a minden esetben külföldi
tulajdonú multi cégek, különösen a bankok itthon működő képviseletei
(leányvállalatai, lerakatai, stb.) számára a mindenkori magyarországi
politikusi, gazdasági valamint pénzügyi vezetői kör milyen mértékben
alkalmazott pozitív megkülönböztetést (a hazaiak hátrányára) az, az
adott közreműködő korrumpálhatóságán, mohóságán, hozzá nem értésén és a
képviseltek érdekein múlott. Egyetlen döntésükben sem dominált, sem a
magyar gazdaság érdeke, sem a magyar nemzeti értékek megőrzése, sem a
magyar családok életének biztosítása. Ezekre az „elhanyagolható”
elemekre egyetlen döntéshozó sem volt tekintettel az elmúlt 25-30 évben.
Ez tette lehetővé, hogy mára
Magyarországot totálisan kifosztották, sőt a magyarok jövőjét is
elvették minden tekintetben. Ezzel kimerítették a (gazdasági
eszközökkel megvalósított) népirtás fogalmát is. A genocídium elől már
milliós számban menekültek el a magyarok. Az elüldözött őslakos dolgozó
és rabszolga milliók helyét főként afrikai, ázsiai menekültekkel töltik
fel (erre készült a korábban általunk ismertetett migrációs titkos tervezet),
valamint a kinyírt zömmel a felsőbb középosztály helyét vagyonát főként
az európai, izraeli, stb., nációjú idegenszívű elemeknek és hazai
bűnözőknek játszották át.
Még az állampolgárságát is eltitkolja a „nemzeti” kormány
Arra persze van módszer, sőt példa is, hogy hogyan lehet a nemzetközi multikkal olyan együttműködést kialakítani, mely a befogadó ország számára nem a kifosztásról, és a pénzszivattyúról szól. És nem csak tőlünk nyugatra, hanem keletre egyaránt találunk ilyen példákat.
Az egyetlen gond ezzel az, hogy korrupt gazemberekkel és magyarság ellenesekkel ezt nem lehet megvalósítani.
Nem is csodálkozhatunk azon, hogy egyesek számára jól jövedelmező nemzetromboló intézkedések hosszú sora taszította szakadékba hazánkat, amikor a hazai vezető réteget még csak nem is magyar állampolgárok alkotják, hanem kettős (esetleg többes) állampolgárságúak és magyar állampolgárságot bitorló idegenszívű jött-mentek irányítanak nyíltan és a háttérből egyaránt. Sajnos nem csupán az állampolgárságukat nem ismerjük, de ami még ennél is rosszabb, hogy nehéz feltárni a háttérben meghúzódó haszonélvezőket, melyek érdekeit valójában képviselik. Legyen az valamely titkos társaság, vagy nem titkos szervezet, politikai, vallási, gazdasági csoportosulás.
Arra persze van módszer, sőt példa is, hogy hogyan lehet a nemzetközi multikkal olyan együttműködést kialakítani, mely a befogadó ország számára nem a kifosztásról, és a pénzszivattyúról szól. És nem csak tőlünk nyugatra, hanem keletre egyaránt találunk ilyen példákat.
Az egyetlen gond ezzel az, hogy korrupt gazemberekkel és magyarság ellenesekkel ezt nem lehet megvalósítani.
Nem is csodálkozhatunk azon, hogy egyesek számára jól jövedelmező nemzetromboló intézkedések hosszú sora taszította szakadékba hazánkat, amikor a hazai vezető réteget még csak nem is magyar állampolgárok alkotják, hanem kettős (esetleg többes) állampolgárságúak és magyar állampolgárságot bitorló idegenszívű jött-mentek irányítanak nyíltan és a háttérből egyaránt. Sajnos nem csupán az állampolgárságukat nem ismerjük, de ami még ennél is rosszabb, hogy nehéz feltárni a háttérben meghúzódó haszonélvezőket, melyek érdekeit valójában képviselik. Legyen az valamely titkos társaság, vagy nem titkos szervezet, politikai, vallási, gazdasági csoportosulás.
Ha a magyaroknak is lenne egy Putyinja
Az Oroszország Hangján „Oroszország nem fizet a külföldi márkákért” címmel megjelent hír pontosan az említett kölcsönös előnyökkel járó együttműködésről szól. A módszer tehát létezik és működik. Talán nálunk is alkalmazni kéne, legalább így utólag. Ez politikai akarat kérdése csupán, viszont pont ez az, ami hiányzik, méghozzá azért, mert az ilyen döntésekhez elkötelezett, tisztességes hazafias vezetés kellene, ami szintén nincs.
A nyugati típusú demokrácia, (az USA legveszélyesebb export cikke) melynek sem a néphez, sem a népuralomhoz nincs köze, valójában a szedett-vedett kisebbség uralmát biztosítja a többség felett. Ez privilegizált kisebbség (vagyis népidegen vezető réteg) pedig magában foglal a politikustól kezdve minden közszereplőn, köztisztség viselőn és gazdasági potentáton át a vele összefonódott maffia-szerűen működő alvilági elemekig minden szereplőt.
Ha nekünk is lenne egy Putyin-féle országvezetésünk, akkor az itt felsorolt gazemberek nem a parlamentben, zsíros állásokban és közhivatalokban élősködnének, hanem mind börtönbe vagy közmunkára lettek volna vezényelve, amennyiben önként nem tesznek a nemzet javáért és a nemzet érdekét szolgáló feladataikat nem látják el.
Ha nekünk is lenne egy Putyin elnökünk, akkor a nemzeti kormány nem csak egy mítosz lenne.
Végül nézzük, hogy szól a hír:Az Oroszország Hangján „Oroszország nem fizet a külföldi márkákért” címmel megjelent hír pontosan az említett kölcsönös előnyökkel járó együttműködésről szól. A módszer tehát létezik és működik. Talán nálunk is alkalmazni kéne, legalább így utólag. Ez politikai akarat kérdése csupán, viszont pont ez az, ami hiányzik, méghozzá azért, mert az ilyen döntésekhez elkötelezett, tisztességes hazafias vezetés kellene, ami szintén nincs.
A nyugati típusú demokrácia, (az USA legveszélyesebb export cikke) melynek sem a néphez, sem a népuralomhoz nincs köze, valójában a szedett-vedett kisebbség uralmát biztosítja a többség felett. Ez privilegizált kisebbség (vagyis népidegen vezető réteg) pedig magában foglal a politikustól kezdve minden közszereplőn, köztisztség viselőn és gazdasági potentáton át a vele összefonódott maffia-szerűen működő alvilági elemekig minden szereplőt.
Ha nekünk is lenne egy Putyin-féle országvezetésünk, akkor az itt felsorolt gazemberek nem a parlamentben, zsíros állásokban és közhivatalokban élősködnének, hanem mind börtönbe vagy közmunkára lettek volna vezényelve, amennyiben önként nem tesznek a nemzet javáért és a nemzet érdekét szolgáló feladataikat nem látják el.
Ha nekünk is lenne egy Putyin elnökünk, akkor a nemzeti kormány nem csak egy mítosz lenne.
Az
orosz kormány úgy döntött, hogy támogatja a hazai autógyártást.
Innentől kezdve az állami szektor számára csak hazai gyártású autókat
vásárolnak. Jobb, ha a nagy állami pénzek megmaradnak a vállalatok
számára – magyarázta a döntést Dmitrij Medvegyev orosz miniszterelnök:
„Nem csak a politikusok, köztisztviselők számára vásárolt autókról van szó, hanem a tömegközlekedési eszközökről és a speciális technikáról, amelyet a közművek, az építőipar és számos más terület használ. A dokumentum aláírása nem jelenti azt, hogy ezentúl nem működünk együtt a külföldi cégekkel, hiszen ez nem volna helyes. Éppen ellenkezőleg, biztosítja az ipari együttműködést az orosz és külföldi cégek számára.”
Majdnem minden az állami szektorban
használt autót Oroszországban gyártanak. A Ford Mondeot és a Nissan
Teanát Szentpéterváron, a Skoda Superbet valamint az Audi A6-t és A8-t
Kalugában a VW Group Rusnál. A BMW 5-ös és 7-es szériáját pedig
Kalinyingrádban. Csak egyetlen egy márkát hoznak külföldről: ez pedig a
Mercedes – mondja Igor Morzsaretto autópiaci szakértő:
A prémium márkák közül csak a
Mercedest nem Oroszországban gyártják, de már erről is folynak a
tárgyalások. Minden mást nálunk gyártanak. Minden céggel, akiknek van
gyáruk Oroszországban, egyezségünk van a lokalizációról, amelynek
alapján egyre több alkatrészt kell Oroszországban gyártaniuk és
összeszerelniük. Az új döntés értelmében a lokalizáció mértéke nőni
fog, ezzel érdekeltté téve a cégeket, hogy a teljes összeszerelést és
előállítást Oroszországban végezzék.
Megjegyezzük, hogy a közbeszerzés
során a nemzeti cégek előnyben részesítése egy azon kevés mechanizmus
közül, amelyet a WTO engedélyez.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése