Károly, a történelem leghosszabb ideig várakozó trónörököse kétségbeesetten remélheti, hogy most már elég sokáig él ahhoz, hogy az arca néhány érmén és bankjegyen szerepeljen.

Megdöbbenve láttam, hogy nemrégiben arról beszélt, milyen hatalmas terhet cipel most (a "szuverenitás nehéz kötelessége").

Tényleg?

Károlynak nincs más jelentős, gyakorlati felelőssége, mint az adófizetők hatalmas mennyiségű pénzének elköltését felügyelni. Nekem úgy tűnik, hogy a fő feladatai közé tartozik integetni, dolgokat kinyitni (1000 mérföldet repülne egy magánrepülővel, hogy kinyisson egy borítékot vagy egy szekrényt) és alkalmanként fákat ültetni. A faültetés pedig csak annyiból áll, hogy egy kis földet dobál egy készre ásott gödörbe. Aligha fáradságos, nem igaz? Egy szupermarket pénztáránál ülni végtelenül fáradságosabb és sokkal kevésbé kifizetődő.

Charlie-nak meg kellene hagynia a nyafogást a kaliforniai szakemberekre.

És mégis, bár elvileg távol kellene tartaniuk magukat a fontos politikai ügyektől, a királyi család évek óta megszegi a létüket szabályozó szerződést. Egy rokonunk megkapta a mérgező kovász elleni oltást, "mert a királynő azt mondta, hogy fontos, hogy megkapja". Hány ember halt meg vagy sérült meg a néhai királynő megbocsáthatatlan beavatkozása és a kiváltságokkal való visszaélés miatt?

A királyi család világossá tette, hogy támogatják a védőoltást, a maszk viselését és az EU-t, és nem számít, hogy tévedtek - ami számít, hogy a hiszékenyekre és a könnyen megvezethetőekre gyakorolt befolyásukat használták, amikor az alkotmányos megállapodás volt, és az, hogy a véleményüket megtartják maguknak.

 

 

Egyébként kíváncsi lennék, hogy a királyi családok fizetnek-e halálozási illetéket a királynő hatalmas birtoka után? Ha nem, akkor miért nem?

És milyen jó, hogy a királynőnek állítólag az orvosai is vele voltak, amikor haldoklott. Ez így volt rendjén. De az egészségügyi intézmény hivatalos álláspontja szerint a többiek számára az otthoni látogatások az orvos értékes idejének pazarlását jelentik. A beteg otthoni látogatására fordított idő alatt az orvos két-három lyukat golfozhatna, vagy nagy pénzt kereshetne másodállásban egy internetes orvosi szolgálatnál.

Most, hogy mindenki befejezte a néhai királynőről szóló anekdotáit, itt az enyém: Közel 40 évvel ezelőtt elmentem egy fogadásra a Buckingham-palotába, és sorban álltam, hogy találkozhassak a királynővel. Nem bírtam elviselni a gondolatot, nem láttam értelmét, és hátraléptem, hátrafelé, ki a sorból. Csak azért jelentem meg a mulatságon, mert valaha közösségi önkéntes voltam. De volt jutalom. Kaptam egy parkolási matricát, amivel a Buckingham-palota udvarán parkolhattam le ütött-kopott Volvo kombi autómmal. A matricát évekig a kocsim szélvédőjén tartottam, és többször is megmentett attól, hogy parkolási bírságot kapjak. Egyszer, amikor egy bevásárlóközpontban hagytam az autót parkolva, miközben egy rádióinterjút készítettem, visszatértem, és egy rendőr állt ott őrködni. Azt hittem, hogy megbírságol, de ehelyett tisztelgett, és feltartotta a forgalmat, hogy biztonságosan el tudjak menni.

Ma már nem tudom elkerülni azt a következtetést, hogy a királyi család a legjobb esetben is csak egy haszontalan anakronizmus, akárcsak a spat és a BBC-jogdíj, a legrosszabb esetben pedig egyértelmű és jelenvaló veszélyt jelent a jövőnkre nézve. Úgy tűnik, hogy Károly vértestvérek Rothschilddal és Schwabbal (akik úgy hangzanak, mint egy provinciális könyvelőcég, de végtelenül veszélyesebbek), és ezért ő az egyik összeesküvő. Attól tartok, hogy végtelenül veszélyesebb, mint az anyja, és gyanítom, hogy lehetetlennek fogja találni, hogy ne próbáljon meg beavatkozni az összeesküvőtársai és az utazó őrültek nevében, akik hisznek a globális felmelegedés szándékosan kreált mítoszában, és akik folyamatosan magánrepülőgépeken utaznak a világban, hogy elmondják az embereknek, miért ne utazzanak.

 

 

A királynő halála és egy hosszú uralkodás vége azt jelenti, hogy most már itt az ideje, hogy lezárjuk ezt a régóta tartó műsort, amely a kiváltságok, a jogosultságok és minden rossz dolog bizonyítéka a társadalmunkban, és a felszabaduló pénzt valami hasznosabbra fordítsuk - például néhány bobot az állami nyugdíjra, amely jelenleg a legalacsonyabb állami nyugdíj a civilizált világban.

Ez felmentené a királyi család számos tagját a pozíciójukkal járó terhes követelmények alól, és a nyafogásukból és a siránkozásukból ítélve sokukat megmentené a sok szívfájdalomtól. Szabadon, és anélkül, hogy az adófizetők közös pénztárcájába nyúlnának, szabadon kereshetnek megélhetést, és a társadalom tisztességes, produktív tagjaivá válhatnak.

Ha úgy érezzük, hogy szükségünk van valamiféle hamis királyi családra, akkor egy nemzeti "Légy királyi egy hétig" lottót kellene szervezni. A heti győztesek hét napon át limuzinokban utazhatnának, integethetnének a turistáknak, és kinyithatnának mindent, amit meg kell nyitni. A lottóból származó bevételből fedeznék az extravaganciájukat, és maradna egy tisztességes haszon a valóban jó célokra. Minden nyertes kapna egy lyukas tollat, amit hazavihetne emlékbe.

Copyright Vernon Coleman 2022. szeptember