"Arról van szó, hogy visszatérjünk oda, ahol nem süllyedünk le a tekintélyelvű zsarnokságba, ami a jelenlegi trendnek tűnik" - mondta egy pilóta.
A
kanadai Free to Fly csoport, amely egy ideje már az "orvosi választás
szabadságáért" száll síkra, bejelentette, hogy egy neves ügyvédet
bíztak meg, hogy "új szakaszba" lépjenek a COVID mandátumok miatt
igazságot kereső légi dolgozók számára.
Greg
Hill, aki egy nagy kanadai légitársaságnál dolgozik pilótaként, és 13
000 repült órával a háta mögött segítette a Free to Fly megalapítását.
A csoport társigazgatójaként Hill megjegyezte, hogy Umar Sheikh brit-kolumbiai ügyvéd segíteni fog nekik egy nagyszabású jogi küzdelemben, hogy igazságot szolgáltassanak a mandátumok miatt jogtalanul megkárosított repülősöknek.
"Arról van szó, hogy visszataláljunk oda, ahol nem süllyedünk autoriter zsarnokságba, ami a jelenlegi trendnek tűnik" - mondta Hill a LifeSiteNewsnak.
"Ezen a ponton bevonjuk a repülési szakembereinket ... A terjedelme (a csoport folyamatban lévő peres ügyei) hatalmas méretű. Több per is lesz."
Hill a LifeSiteNews-nak elmondta, hogy az ügy "nem egyszerűen egy egyszeri csoportos kereset benyújtása", hanem "egy sokoldalú megközelítés".
"Jelenleg az összes bizonyítékuk összegyűjtésének szakaszában vagyunk a tagjainkon keresztül, akik közül néhányan egyetlen kampányban fognak jelentkezni, majd különböző beadványok következnek" - mondta Hill.
Hill hozzátette, hogy "itt az ideje, hogy ezeket az embereket felelősségre vonjuk".
A LifeSiteNews-nak elmondta, hogy a Free to Fly több mint 3000 támogatót képvisel 20 különböző, a kanadai légiközlekedési ágazatban tevékenykedő cégtől.
Hill
szerint a kanadai légiközlekedési ágazatban dolgozókat képviselő
szakszervezetek "túlnyomó többsége" "teljesen lemondott a
felelősségről" a tagjaival szemben.
"Ez valóban egy nagyon széles körű kampány" - mondta.
A Free to Fly:
"az elmúlt évben a kanadai szakszervezeti képviselet nagyrészt a legkisebb ellenállás útját választotta, nem tudott visszavágni, nem gyászolta a politikát, és nem foglalt kollektívan állást a kényszerítő megbízásokkal szemben. A légiközlekedési szakszervezetek és a munkáltatók bűnrészesek voltak az Isten adta szabadságjogok legszélesebb körű megsértésében modern történelmünkben".
A csoport közölte, hogy szándékukban áll "a lehető legtöbb légiközlekedési szakembernek segítséget nyújtani, foglalkozni a felelősség elhárításával, amely kiszolgáltatottá tette őket, igazságot szolgáltatni ott, ahol kár érte őket, és biztosítani, hogy ez soha többé ne forduljon elő".
Hill a LifeSiteNewsnak hangsúlyozta, hogy jogi kampányuk nem korlátozódik a "be nem oltottakra", hanem nyitva áll a légi közlekedésben dolgozók tízezrei előtt, "akiket kormányzati és iparági megbízások révén orvosi eljárásra kényszerítettek".
Bár nincs határozott időzítés arra vonatkozóan, hogy a pereket mikor fogják benyújtani, Hill azt mondta, hogy reméli, hogy "hamarosan".
Pilóta: "A szabadságunkért való küzdelemről van szó, hogy ez soha többé ne fordulhasson elő".
Hillt
egy időre fizetés nélküli szabadságra küldték, mert nem volt hajlandó
belemenni a COVID mandátumokba. Jelenleg a mandátumok június 20-i
"felfüggesztése" miatt reméli, hogy hamarosan újra a levegőbe
emelkedhet.
Hill a LifeSiteNews-nak elmondta, hogy az a tény, hogy újra repülhet, nem fogja elvenni a harcát az ellen, hogy "azokat vonják felelősségre", akik eleve felelősek voltak a mandátumokért.
Hill elmondta, hogy sok hozzá hasonló pilóta számára, akiknek most újra engedélyezik a munkát, nem könnyű feladat alkalmazkodni ahhoz, hogy a repülőgépek vezetéséről "továbblépve" kénytelenek fizikai munkát végezni, hogy kifizessék a számlákat.
"A srácok hálásak, hogy visszajöhetnek, de ugyanakkor ott van ez a fenyegető felhő, ami olyasmi, hogy vajon két hónapra visszajövünk, aztán megint kitessékelnek minket az ajtón, mert van egy újabb ijesztő változat?". mondta Hill a LifeSiteNewsnak.
"Arra vagyunk hivatottak, hogy felnőttek legyünk a szobában. A célom most az, hogy pontosan ugyanazt a színvonalat tartsam fenn, amit mindig is elvártam magamtól, mint hivatásos repülős" - mondta.
Hill elmondta, hogy a jogi lépések megtételének általános célja, hogy "soha többé".
"Ez nem csak a repülési dolgozókról szól, hanem az egész ország dolgozóiról, mert olyan jogi keretek között élünk a társadalomban, ahol a precedens számít, így ha egy győzelemmel precedenst tudsz teremteni, hogy azt mondod, hogy ez 'helytelen, ezeknek az embereknek kártérítés jár az elszenvedett kárért', akkor a többi vállalat felébred, és azt mondja: 'ez drágának és tarthatatlannak tűnik. Ne csináljuk ezt még egyszer" - mondta Hill a LifeSiteNewsnak.
"Szóval ez a célunk, hogy ne csak magunkra vigyázzunk, hanem nagyon óvatosan kezeljük ezt a dolgot, hogy nyerjünk néhány győzelmet."
Hill megjegyezte, hogy a csoport céljának "90 százaléka" az elmúlt évben "a kultúra befolyásolása".
"Ahogy az elmúlt hónapokban láttuk, a társadalom kezdi azt mondani, hogy "várjunk csak, ennek már nincs értelme", igaz?". mondta Hill.
2021 októberében Trudeau példátlan COVID-19 szúrási mandátumot jelentett be minden szövetségi dolgozó és a közlekedési ágazatban dolgozók számára, és azt mondta, hogy a nem szúrópróbaszerűen nem utazhatnak többé repülővel, hajóval vagy vonattal, mind belföldön, mind nemzetközi szinten.
Ez a politika azt eredményezte, hogy ezrek vesztették el állásukat, vagy kerültek szabadságra, mert nem tartották be az előírásokat.
Trudeau június 20-án "felfüggesztette" a COVID utazási vakcinára vonatkozó előírásokat. Az oltás nélkülieknek azonban hazatérésük után továbbra is két hétig karanténban kell maradniuk.
A Free to Fly nem az egyetlen csoport, amely a kanadai légi közlekedésben dolgozók jogi lépéseket tesz.
A WestJet aktív és nem aktív dolgozóinak csoportja, amely a légitársaságot és a kanadai szövetségi kormányt perli a légiközlekedési ágazatban kötelezően előírt COVID oltások miatt, 140 főre duzzadt, és remélik, hogy még többen lesznek.
- Forrás: thelibertybeacon.com
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése