Chikánokat építettek, az utakat szűkítették, és nagy cserepeket ültettek fákkal az úttestek közepére. Mindezt konzultáció nélkül, nagy költségekkel és a logika teljes hiánya mellett tették. Az egyetlen vigasz, hogy a fekvőrendőröket (más néven alvó rendőröket) eltávolították (óriási költséggel), mivel megállapították, hogy valóban veszélyt jelentenek az egészségre.

Az átalakított területeket "kis forgalmú környékként" ismerik, és az ott élők közül sokan úgy találták, hogy többé nem tudnak hosszú kerülő nélkül (ami elkerülhetetlenül sok üzemanyagba vagy viteldíjba kerül) munkába menni, vagy barátokat vagy rokonokat meglátogatni. A másik következmény, hogy a szomszédos utak, amelyeket nem díszítettek chikánokkal és cserepes fákkal, most sokkal forgalmasabbak, mint korábban, mivel az összes forgalmat el kell fogadniuk. Az izgalmak fokozására új, folyamatosan változó sebességkorlátozásokat vezettek be. Walesben (ahol a kormány, úgy tűnik, kétségbeesetten szeretne Kína első és legteljesebb nyugati változata lenni) 20 mérföld/órás sebességkorlátozásról beszélnek az összes városi úton. Ez természetesen több balesethez és (mivel sok autó ilyen alacsony sebességnél nem hatékony) sokkal magasabb üzemanyag-fogyasztáshoz fog vezetni.

Ezeket a változtatásokat az összeesküvőknek dolgozó kollaboránsok végzik. Amikor az egyik londoni tanács vitát szervezett, a véleményt nyilvánítók alig kétharmada azt mondta, hogy nem tetszik neki, hogy a területét alacsony forgalmú környékké alakítják át. A Tanács, amely a nyilvánosság véleményét kérte, figyelembe vette ezt az eredményt, és úgy reagált, hogy figyelmen kívül hagyta a nyilvánosságot, és véglegesítette a változtatásokat.

 

 

Ez természetesen a "Nagy Újraindítás" tipikus módja a dolgok intézésének. A hatalomra került emberek úgy tesznek, mintha érdekelné őket az emberek véleménye. Gyűléseket tartanak. Úgy tesznek, mintha meghallgatnák őket. Aztán pontosan azt teszik, amit eleve terveztek. Szinte naponta vezetnek be új törvényeket, amelyek megnehezítik és veszélyessé teszik az autózást. Szabályozatlan lelkesedéssel építenek intelligens autópályákat (amelyekről bebizonyosodott, hogy veszélyesek és minden ok nélkül hosszú sorokat okoznak). Útdíjköteles utakat vezetnek be, amelyeket kamerákkal és érzékelőkkel látnak el, amelyek automatikusan leemelik a díjakat az autósok bankszámlájáról. Egy magas rangú rendőrtiszt arra bátorította a kerékpárosokat, hogy viseljenek sisakkamerát, hogy elkapják az autópálya-szabályzatot megszegő autósokat. Legalább két autósra szabtak ki bírságot, mert gyorsabban hajtottak, mint ahogy azt egy kerékpáros megfelelőnek tartotta, amikor az ellenkező irányban haladtak. Egy kerékpáros azt állítja, hogy sisakkamerájával több mint 1000 autósról tett feljelentést a rendőrségen (ez nagybani besúgás).

Az új brit KRESZ szerint az Egyesült Királyságban bajba kerülhetnek az autósok, ha fülledt autóval közlekednek. A büntetés két év börtön. Szintén bűncselekménynek számít, ha valaki napsütéses időben nem megfelelő napszemüveget visel, vagy ha egyáltalán nem visel napszemüveget. A szénanátha elleni gyógyszerek szedése utáni vezetés hat hónap börtönbüntetést vonhat maga után. A nyári zápor utáni nedves úton való vezetés pedig vezetési szabálysértésnek minősülhet. A mobiltelefonnal történő fizetés egy autópálya- vagy fizetőúton szintén szabálysértésnek számít. Az is szabálysértésnek minősülhet, ha nem húzódunk be a járdára vagy a járdaszegélyre, ha egy kerékpáros közeledik az út másik oldalán. Az élet a nyílt utcán manapság olyan jó móka.

Ha az autósok betartják a KRESZ-ben foglalt utasításokat, akkor egész Nagy-Britannia meg fog állni.

Például az autósoknak mostantól legalább 4 láb 9 hüvelyk helyet kell hagyniuk a kerékpárosoknak, amikor előzik őket. Ez egy alacsony ember magassága. (Úgy tűnik, vannak olyan javaslatok, hogy a kerékpárosoknak öt lábnyi helyet kellene hagyni - ami egy valamivel magasabb, alacsony ember magasságának felel meg).

A probléma az, hogy Nagy-Britannia útjai többnyire 12 láb széles sávokkal rendelkeznek. A legtöbb autó és más jármű hat és hét láb széles. Ha feltételezzük, hogy egy kerékpáros a kerekeit a járdaszegélytől három lábnyira kihúzza, hogy a kormányával ne ütközzön gyalogosoknak és fatörzseknek, akkor egyértelmű, hogy egy kerékpáros az úton hosszú időre feltarthatja a forgalmat, és hatalmas torlódásokat okozhat. Mivel az autók lassú haladáskor több üzemanyagot használnak, ez nagyobb környezetszennyezéshez és nagyobb üzemanyag-felhasználáshoz vezet. Ha a kerékpárosok ketten egymás mellett haladnak (ahogyan az elterjedt), akkor egy autó képtelen lesz megelőzni őket.

 

 

Mellékesen érdemes megjegyezni, hogy a kerékpárosok nem fizetnek gépjárműadót és biztosítást.

Végül, manapság még az autóval való parkolás is extra veszélyes és tolakodó lehet. Sok önkormányzat már egy ideje megköveteli, hogy az autósok a parkolóautomatába írják be a gépkocsijuk rendszámát. Ez azt hivatott megakadályozni, hogy az autósok jó szamaritánusként egy részben fel nem használt jegyet adjanak át egy másik autósnak, de ez azt is jelenti, hogy a hatóságok bármikor pontosan tudják, hol tartózkodnak az autósok. Ami még rosszabb, hogy egyre több önkormányzat vezet be speciális parkolási alkalmazásokat, amelyek a parkoláshoz az autósnak az okostelefonját kell használnia. A parkolási alkalmazások nem csak rendkívül tolakodóak, de egyúttal egy lépés afelé is, hogy a szociális hitel segítségével ellenőrizni lehessen az autósokat. Ha rossz a szociális hitelképességed, akkor nem engedik, hogy parkolj. (Vajon mennyire legális az, hogy az ügyfeleket arra kényszerítik, hogy okostelefont vásároljanak ahhoz, hogy parkolhassanak egy nyilvános parkolóban?)

A Vernon Coleman által írt "Social Credit: Nightmare on Your Street" című könyvből.

Szerzői jog Vernon Coleman 2022. június

https://www.pokolafoldon.hu/blog/az-autok-vege