(Jogi nyilatkozat - nem tudom, hogy ebből bármi igaz-e, de büszke vagyok arra, hogy hihetetlen információknak adok helyet sátánista nagyurainkról.)
Minden alkalommal, amikor egy film készül, akkor egy baba is születik, egy leendő sztár, és a tudatlan tömegek akaratlanul, filmfogyasztóként ünneplik, bátorítják és lehetővé teszik ezt a gyakorlatot. MINDEN híres személy nem véletlenszerűen születik, hanem tenyésztik, majd elfogadják őket okkult családokba, ésszerűen hasonló kinézettel. Amikor elérnek egy bizonyos kort, "felfedezik" őket, és a siker gyorsított pályára kerülnek.
Az összeesküvés-elméletek hívei azt hiszik, hogy ők valóban éberek arra, ami körülöttünk történik, mert beavatottak abban, hogy egy sátánista szekta irányítja a világot. És azt képzelik, hogy ha a körülöttünk továbbra is szunnyadó emberek is felébrednének, akkor valahogy közösen megdönthetnénk ezt a szektát és az életünk felett gyakorolt hatalmát.
Én tudom, mert 11 évet töltöttem ennek a gondolatmenetnek a csapdájában. De a lelkem mélyéig felborzongtam, amikor Clifford Shack azt írta, hogy Barack Obamát talán kifejezetten az első fekete elnök szerepére tenyésztették ki, és örökbe fogadták az idősebb Barack Obamát és Stanley Ann Dunhamet, hogy ezt a tényt eltitkolják.
Ebből logikusan következett, hogy Obama nem lehet az egyetlen híres ember, akit azzal a céllal tenyésztettek ki, hogy megtévessze a tömegeket. Miután erre rájöttem, megszállottan kutatni kezdtem, hogy megtaláljak minden olyan további anyagot, amely alátámasztja ezt az elképzelést, miszerint a híres embereket azért tenyésztik ki, hogy eljátsszák szerepüket a világ színpadán, és azért fogadják örökbe, hogy elrejtsék a tenyésztésüket. Végül rátaláltam a szerencsére, mert rátaláltam Susan Maureen Brandt munkájára.
Susan Maureen Brandt (SMB) azt állítja, hogy egy kanadai háztartásbeli és otthon tanító anya, aki egy hollywoodi bennfentes ismerősétől kapott fülest egy hatalmas és titkos tenyésztési és babacsere-műveletről Hollywoodban és szerte a világon. Ennek következtében SMB végül hatalmas mennyiségű kutatást végzett, hogy kiderítse, ki kit tenyésztett ki a hírességek közül. 2010-ben létrehozta saját weboldalát, amelyen elkezdte közzétenni az általa írt cikkeket, amelyek feltárták a felfedezéseit. Az általa készített cikkek az igazság abszolút észbontó kincsestára. Munkája annyira fontos, hogy meggyőződésem, hogy ez képezi a 2. ajtót, amelyen az összeesküvés-elméletek híveinek be kell lépniük. Az oldal mára már megszűnt.
Minden alkalommal, amikor egy film készül, akkor egy csecsemő is születik, egy leendő sztár a leggyakrabban, és a tudatlan tömegek filmfogyasztóként akaratlanul is ünneplik, bátorítják és lehetővé teszik ezt a gyakorlatot. MINDEN híres személy nem véletlenszerűen születik, hanem tenyésztik őket, majd elfogadják őket okkult családokba, ésszerűen hasonló kinézettel. Amikor elérnek egy bizonyos kort, "felfedezik" őket, és a siker gyorsított pályára kerülnek.
A Harry Potter-filmek ezt a gyakorlatot mutatják be. Harry Potter olyan szülők gyermekeként született, akik mágikus vérük és varázslói tehetségük miatt kivételesnek számítottak, de árvává válik, amikor tragikus módon megölik őket. Ezután egy mugli család fogadta örökbe, akik bántalmazzák és elhanyagolják őt, hogy aztán az mentse ki szomorú és szánalmas helyzetéből, hogy kiválasztják a Roxfort iskolába való felvételre.
A láthatatlan kéz, amely Harry-t az okkult kiválasztottak soraiba szólítja, azért működik, hogy visszavezesse őt a kijelölt útra, amelyről nem önhibáján kívül, hanem egyszerűen azért tért le, mert árvaságra jutott. Lényegében ez a világ szinte minden híres emberének története, egy döntő kivétellel.
A csecsemők nem azért válnak szüleiktől megfosztottá, mert a szülők meghalnak, hanem mert szándékosan elszakítják őket valódi szüleiktől. Az emberi agy, csecsemő formájában, arra hivatott, hogy a születés után azonnal elkezdje a kötődési folyamatot a szüleivel, és ezt a szaglás útján akarja megtenni - a saját genetikáját akarja megérezni a szülein keresztül, és amikor elválasztjuk a csecsemőt a valódi szüleitől, akkor az agyukat időben felfüggesztjük, és akkor soha nem kötődnek igazán egy másik emberi lényhez.
A kötődésre még felnőttként is várnak. Ha pedig tinédzserként vagy felnőttként a biológiai anyjukkal, apjukkal, féltestvérükkel vagy féltestvérükkel hozod össze őket, akkor a kötődés iránti éhségük szexuális vonzalomba torzul. Aztán gyönyörű gyermekeket fognak nemzeni, akiket bálványokká lehet tenni, hogy az átlagemberek tömegei istenhez hasonlóan imádják őket. És őket aztán arra lehet használni, hogy napirendeket erőltessenek, megrontják, megalázzák, szórakoztassák és eltereljék az emberek nagy tömegeinek figyelmét.
A szaporított csecsemőket 6 hónapos korukban rutinszerűen császármetszéssel távolítják el, az anyákat pedig a terhesség későbbi szakaszában és a felépülésük során távol tartják a reflektorfénytől, hogy a nyilvánosság elől eltitkolják, hogy valaha is terhesek voltak.
Brandt szerint általában a terhesség korai szakaszában veszik fel őket a filmekhez, mivel az ezzel járó ragyogás még a szokásosnál is fotogénebbé teszi őket. Ez történt Marilyn Monroe esetében is, aki Julianne Moore igazi édesanyja. Moore a Monroe anagrammája, ha kivesszük belőle az n betűt, és máris megvan a nyom. A lány 1960-ban született, ugyanabban az évben, amikor a Let's Make Love megjelent, az apja pedig Marilyn sztárja, Yves Montand.
(Meghan Markle állítólag Dianna hercegnő és tervezője, Bruce Oldfield lánya)
Sok babát azonban in vitro megtermékenyítéssel nemesítenek, és béranyák hordják ki, ami Meghan Markle, Kate Middleton és "nővére" Pippa esetében is így történt. Meghan Diana hercegnő és kedvenc tervezője, Bruce Oldfield igazi lánya. A nyomok a következők: Meghan egykori gyerekkori barátja szerint Meghan Diana megszállottja volt, hogy 2 napig megállás nélkül sírt, amikor meghalt, és az volt az életcélja, hogy "Diana 2.0" legyen.
Diana hercegnő hivatalos narratívájának része volt, hogy megalázó vizsgálatnak vetették alá, hogy kiderüljön, valóban szűz-e, de a petesejteket azért szedték le, hogy Meghan Markle és Vilmos jövőbeli barátnői, mint Isabella Calthorpe és Holly Branson és még sokan mások készüljenek belőle. Meghan mindössze 5 nappal Diana és Károly esküvője után született, tehát béranyának kellett volna lennie, ha Meghan születési dátuma valóban helytálló.
Bruce Oldfieldet 1990-ben OBE-vel tüntették ki a tenyésztési játékban való részvételéért, és elég gyakran fotózták le Dianával, anélkül, hogy Charles bárhol is látható lett volna. Az a tény, hogy Oldfied meleg, nagyszerű álcát adott a nemesítési tervnek, miközben az orrunk alá is dörgölték. Az a tény, hogy Meghant egy olyan családba fogadták örökbe, ahol vörös apja volt, nem véletlen, hiszen az volt a sorsa, hogy egy napon feleségül menjen a vörös féltestvéréhez. Meghan "hivatalos" édesanyja a Ragland vezetéknevet viseli (rongyokból gazdaggá elbeszélés). De biztosan nem ez a nő volt Meghan béranya, mert akkor talán valamennyire kötődtek volna egymáshoz, és akkor ő is szerényebb lett volna, mint Kate.
SMB szerint Kate VIII. Edward lánya, aki 1936-ban lemondott a brit trónról, hogy feleségül vegye az amerikai elvált Wallis Simpsont, Kate "húgának", Pippának valódi anyját.
De valójában nem testvérek, és Pippa apját sem hozták nyilvánosságra. A lemondás egy átverés volt, időre volt szükségük ahhoz, hogy a színfalak mögött a genetikával babrálhassanak, a cél az volt, hogy György herceg VIII. Edward genetikai klónja legyen. Kate igazi apja tíz évvel a születése előtt meghalt, de a mesterséges megtermékenyítés már jóval régebb óta folyik, mint ahogy azt gondolnánk. Az "apjuk" Michael Middleton James Mason, egy brit nemzeti kincs fia, és ezért van az, hogy a királyi család tényleg nagyon kedveli őt, az "anyjuk" pedig egy alantas B-film színésznő lánya, és ezért nem is nagyon kedveli őt a királyi család.
Szerintem Kate "anyja" Carole volt Kate pótanyja, mert úgy tűnik, hogy szoros és egészséges kapcsolatot ápol a "szüleivel". Ez a protokollsértés azért lett volna, hogy a "véletlen és véletlen" leendő angol királynő egy egészséges és működőképes személyt alakíthasson, amire szükség is van a szerephez, mert ez legitimálja a szerepét.
Egy olyan destruktív nárcisztikus, mint Meghan, soha nem játszhatna ilyen szerepet. És a gyerekkora, a társadalmi kondicionálása vezetett oda, hogy eljátssza azt a szerepet, amit játszott, mert a destruktív nárcisztikusok ezt teszik. Másokat elutasítanak, mielőtt másoknak esélyük lenne arra, hogy elutasítsák őket, és a nárcisztikusok által játszott játékokat a funkcionális emberek nagyon gyorsan leleplezik, Meghan pedig az egyetlen módon védte a gyengeségeit, ahogyan csak tudta. De amikor interjút adott Oprahnak, az egész világ láthatta, amit ő nem volt képes meglátni önmagában, és ezért, amikor az egész királyi családot a busz alá dobta, senki sem hitte el a hazugságait, és az a tény, hogy sosem bántak jól az igazi anyjával, biztosan extra muníciót adott neki, hogy szimbolikusan mindannyiukat meg akarja semmisíteni, kivéve Harry-t, aki egyszerre volt az étkezési jegye és a jegye a hírnévre.
Amikor csecsemőket nemzenek, hogy ilyen fontos szerepeket töltsenek be egy királyi családon belül, mindig szaporítanak statisztákat, arra az esetre, ha valami balul sülne el. Tehát valahol biztosan van egy másik verziója György hercegnek, amelyet titokban tartanak, mert az, amelyet a szemünk előtt mutogatnak, nem úgy tűnik, mintha VIII. Edward klónja lenne.
SMB szerint Jecca Craig, Vilmos volt barátnője vagy Kate teljes vagy féltestvére, és a "randizásuk" valójában csak párzás volt. Az átlagemberek látják, hogy Charlotte hercegnő jobban hasonlít Jeccára, mint Kate-re, és egyesek szerint mindketten huncutabbak, mint Kate. A Middleton vezetéknév jól szolgálja a hamis narratívát - nincs itt semmi látnivaló, emberek, ez nem más, mint egy középosztálybeli család. A királyi család csupán úgy tesz, mintha most már modernizálták volna magukat, átvitték volna magukat a 21. századba, és még egy napig relevánsnak tartották volna magukat.
Az a tény, hogy Fülöp herceg volt az, aki Vilmossal azonos ruhát viselt Vilmos és Kate esküvőjén, és nem Károly herceg, azt árulta el, hogy Vilmos Fülöp herceg igazi fia. Harry pedig James Hewitt fia.
Most már érted, hogy Károly miért Camillával és nem Dianával és a "gyermekeivel" akarta tölteni a privát perceit? A királyi család nem más, mint kirakat, homlokzat a valódi hatalom, a kabbalisták számára. Károly csak azért vette feleségül Dianát, mert a kötelesség hívta és követelte, hogy úgy teljesítse be a sorsát, ahogy tette - egy hazugságban élve, hogy fenntartsa a homlokzatot.
András herceg Sarah Ferguson apjának, Ronald Fergusonnak a valódi fia, és nem Fülöp herceg, ami azt jelenti, hogy ő a volt felesége féltestvére. Eugenie pedig Andrew és Koo Stark, az amerikai volt barátnője valódi lánya. Beatrice egyik "szülőjének" sem a lánya, hanem a brit színész és komikus John Cleese és egy nagyon vörös hajú kosztümös lánya.
- Forrás: henrymakow.com
https://www.pokolafoldon.hu/blog/a-hollywoodi-kabalista-tenyesztesi-program-1-resz
A kabbalista/hollywoodi tenyésztési program célja, hogy hamis bálványokat adjon nekünk, akiket imádhatunk és utánozhatunk, amelyek szórakoztatnak, megrontanak, lealacsonyítanak és elvonják a figyelmünket.
Minden alkalommal, amikor egy film készül, akkor egy baba is születik, a legtöbbször egy jövőbeli sztár, és a tudatlan tömegek filmfogyasztóként akaratlanul is ünneplik, bátorítják és lehetővé teszik ezt a gyakorlatot. MINDEN híres személy nem véletlenszerűen születik, hanem tenyésztik őket, majd elfogadják őket okkult családokba, ésszerűen hasonló kinézettel. Amikor elérnek egy bizonyos kort, "felfedezik" őket, és a siker gyorsított pályára kerülnek.
( Jogi nyilatkozat- Őszintén szólva ez a dolog nekem őrültségnek tűnik, de ez egy ürügy arra, hogy pletykáljak és képeket posztoljak filmsztárokról. Mátrix hacker erre a kizárásra így reagált: "Ön őrültnek nevezte az ötleteket, de azok 100%-ig igazak, különben soha nem reklámoznám őket másoknak. Soha nem gondoltam, hogy bármi, amit össze tudnék rakni, túlságosan őrült lenne neked, úgyhogy bóknak veszem az őrült megjegyzést!").
A
kabbalista/hollywoodi tenyésztési program célja, hogy hamis bálványokat
adjon nekünk, akiket imádhatunk és utánozhatunk, amelyek
szórakoztatnak, megrontanak, lealacsonyítanak és elvonják a
figyelmünket.
A
hollywoodi tenyésztés világában Susan Maureen Brandt (SMB) kutató
szerint a nőstényeket általában 14 éves korukban, a hímeket pedig 16
éves korukban kezdik el szaporítani.
Továbbá, a hírességek párosításait, mind a filmekben, mind a "randizásban", amelyek 16 év vagy annál nagyobb korkülönbséget tartalmaznak, mindig úgy kell értelmezni, mint egy nyomot, hogy a "kapcsolatuk" potenciálisan szülő-gyermek kapcsolat.
Vizsgáljuk meg most Scarlett Johanssont. Az SMB szerint ő az a gyermek, akit Robert Redford és Kim Basinger neveltek a The Natural című film forgatása során, amely 1984-ben került a mozikba, abban az évben, amikor Scarlett született. Később Scarlettet választották ki, hogy az apja mellett szerepeljen a The Horse Whisperer című filmben, amelyet 1998-ban mutattak be, abban az évben, amikor 14 éves lett. A filmben Kristen Scott Thomas is szerepelt, aki abban az évben töltötte be 38. életévét. Mivel minden film a szaporodás álcája, az egyik filmben Robert Redforddal közösen szaporítottak gyereket, és könnyen lehet, hogy Scarlett volt az.
Az SMB szerint Robert Redford Gwyneth Paltrow igazi apja is. Azt állítja, hogy Gwyneth-et Redford és Mia Farrow az 1974-ben bemutatott A nagy Gatsby forgatása alatt tenyésztette ki.
Gwyneth "hivatalos" elbeszélése szerint 1972-ben született, de SMB szerint a születési dátumot meghamisították, és ezt valószínűleg azért tették, mert Gwyneth örökbefogadó anyja, Blythe Danner már terhes lett volna Gwyneth "testvérével", Jake Paltrow-val, amikor Gwyneth megszületett.
A Paltrow vezetéknév nyomravezetést nyújt a valódi anyja, Mia Farrow kilétét illetően, mivel mindkettőjük vezetékneve ROW-ra végződik, és az a tény, hogy a keresztneve G-vel kezdődik, szintén olyan információ, amely visszautal arra a filmre, amely fedezetet nyújtott a nemzéséhez - GG vagy Great Gatsby.
SMB szerint Gwyneth édesanyja, Mia Farrow egyben volt férje, Chris Martin valódi édesanyja is. Úgy véli, hogy Chris Martint Mia és Audrey Hepburn volt férje, Mel Ferrer tenyésztette ki, aki egyben Mia igazi apja is.
Mia Farrow és Mel Ferrer szülő-gyermek kapcsolatát jelzi, hogy mindkettőjük keresztneve hárombetűs, M betűvel kezdődik, és hatbetűs, F betűvel kezdődik, és mindkettőjük vezetékneve kettős R-t (RR) tartalmaz középen. Ha a Martin betűinek felét eltávolítjuk (RTN), akkor marad a MAI, ami a Mia anagrammája.
SMB úgy véli, hogy Apple Martin vagy Chris és Gwyneth valódi lánya, vagy legalábbis kettőjük közül az egyik. A "fiuk" Mózes azonban egyikük gyermeke sem, hanem inkább egy beugró gyermek, egy cserebaba. Az SMB azonosította a valódi gyermeket, akit Gwyneth szült, és akit egy másik híres családba fogadtak örökbe, ahol az apa szintén rocksztár, mint Chris. Nem emlékszem az örökbefogadó apa vagy a felesége nevére.
SMB azt is állítja, hogy a nagyon nyilvános szülés utáni depresszió, ami Gwynethnek Moses Martin születése után volt, annak volt köszönhető, hogy az igazi Moses Martint erőszakkal elvették tőle, hogy elrejtsék az örökbefogadó családja körében, és kicserélték a beugró Moses Martinra.
Robert Redford egyben Gwyneth volt barátjának és volt vőlegényének, Brad Pittnek a valódi apja is, ami azt jelenti, hogy ők is féltestvérek.
Az SMB szerint Brad Pittet Redford és Jane Fonda a Mezítláb a parkban (BP) című film forgatásán nevelte, és a monogramja -- BP -- árulkodó.
Brad Pitt "hivatalos elbeszéléséből" azonban kiderül, hogy 1963 végén született, ami 3 és fél évvel a BP megjelenése előtt volt, így a születési dátumát is meghamisíthatták.
Ugyanilyen valószínű azonban az is, hogy Brad Pitt valóban 1963-ban, a BP című film forgatása előtt született, és a monogramja csak arra szolgál, hogy eligazítson minket, hogy a filmben hol keressük a valódi szüleit.
A következő cikkemben megmutatom, hogy Paul Newman és unokája, Ashton Kutcher is a szüleik találkozása előtt született, legalábbis a "hivatalos" elbeszélések szerint. Brad és Gwyneth 1994-től "jártak", 1996-ban eljegyezték egymást, majd 1997-ben szakítottak. A '94-'97-es "kapcsolati" ablakuk a titkos "dupla sztárbébik" nemesítésének álcájául szolgált volna. Bradet, akárcsak 1/2 húgát, Scarlettet, szintén arra választották, hogy apjuk mellett filmszerepet játsszon, és az általuk készített film a 2001-ben bemutatott Spy Game volt.
Brad Pitt 1969-ben született volt felesége, Jennifer Aniston szintén féltestvére, ugyanis ő az a gyermek, akit Jane Fonda és Gig Young tenyésztett ki az 1969-es They Shoot Horses Shoot Horses Don't They? című film forgatása során. Itt egy nyom: Jane a Jen A anagrammája.
Jen és Brad "hivatalos" története szerint 1994-ben találkoztak egy rövid ideig, 1998-ban kezdtek "randizni", 1999-ben eljegyezték egymást, és 2000-ben összeházasodtak. 2004-ben, pont amikor Jen azt mondta, hogy gyereket szeretne a férjétől/testvérétől, a férfi a Mr. és Mrs. Smith forgatása alatt megcsalta (azaz megnemesítette) Angelina Jolie-val. Tehát "hivatalosan" Jen és Brad soha nem szült együtt gyermeket, de nem hivatalosan nagyon is biztos, hogy igen, és '94-'95 és '98-2004 lett volna a legvalószínűbb időszak, amikor a "találkozásuk" és "kapcsolatuk" füstjén túl, ami hihető álca a színfalak mögötti nemzésükre a cabalisták számára, akik bábjátékosként szintén nemzették és híressé tették őket.
Befejezésül szeretném megnevezni egy népszerű filmsztár valódi szüleit, összesen három filmsztárt, akiket az SMB módszereit alkalmazva tudtam összerakni, mint egy nem hivatalos családot alkotó genetikai összetételűeket.
Emma Stone az, aki felkeltette az érdeklődésemet, mert az én szememben olyan külsővel rendelkezik, amilyennel a csinos lányok 12 éves koruk körül rendelkeznek, és általában 17-19 éves korukra kinövik.
De Emma Stone most, 33 évesen sem nőtt ki a jóképűségéből, sőt, ha valami, akkor a korral csak javult. Így természetesen tudni akartam, ki adta neki ezt a jó megjelenést. Először is megnéztem a hivatalos születési évét, ami 1988. Ezután megnéztem egy listát az 1988-ban megjelent összes nagy hollywoodi filmről, és átfutottam az összes sztár nevét azzal a céllal, hogy észrevegyem azokat, akik Emmaéhoz hasonló külsővel rendelkezhetnek. De végül tényleg csak egyetlen lehetséges szülő volt, mert ekkor már annyira nyilvánvaló volt, hogy kik ők.
Emmanuelle Seigner és Harrison Ford együtt szerepeltek Roman Polanski 1988-ban bemutatott Frantic című filmjében, és kétségtelenül ennek a filmnek a forgatása során tenyésztették ki Emmát. Emma kísértetiesen hasonlít Emmanuelle-re, az Emma név az Emmanuelle rövidítése, és anya és lánya azonos monogramot viselnek - E.S.
Ez könnyű volt, és ti is edzhetitek az elméteket, hogy megtaláljátok a nyomokat, amelyeket a kabbalisták adtak nekünk, mert ezek mind ott rejtőznek a szemünk előtt, és csak arra várnak, hogy felfedezzük őket. A hollywoodi tenyésztési program csupán a kabalista tenyésztési program legmodernebb változata.
- Forrás: henrymakow.com
https://www.pokolafoldon.hu/blog/a-hollywoodi-kabalista-tenyesztesi-program-2-resz
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése