Kereszténytelen dolog kárörvendeni a csillogók szerencsétlenségén, akik figyelmen kívül hagyták a figyelmeztetéseidet?

Az őrültté vált világban már csak a schadenfreude marad.

"Kérlek, imádkozz értem": Justin Bieber elárulja, hogy ritka szindróma miatt arcbénulással küzd, és félelmeit megosztja, miközben az evéssel küzd, miután le kellett mondania a turnéjait.

A 28 éves popsztár pénteken Instagramján egy háromperces videót osztott meg, amelyben elmagyarázza a diagnózist.
A Ramsay Hunt-szindróma az övsömör szövődménye, amely átmeneti arcbénuláshoz vezethet

Nem volt könnyű év a Bieber család számára, mivel Justin felesége, Hailey márciusban kórházba került egy kis vérrög miatt az agyában, ami stroke-szerű tüneteket okozott nála.

Makow--- Bár az övsömörnek ez a típusa a COVID vakcinák tipikus mellékhatása, az ő oltási státuszáról nincs említés.

 

 

https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-10905347/Justin-Bieber-reveals-suffered-facial-paralysis-Ramsay-Hunt-syndrome.html

https://www.theepochtimes.com/justin-bieber-announces-he-is-suffering-from-rare-partial-facial-paralysis-disorder_4527086.html

Azt gondolnánk, hogy megkapta volna a "Jew call-t", de végül is ő egy gój.

Beachmilk a GAB-on - Van egy alternatív elméletem arról, hogy mi folyik Justin Bieberrel, mert nem hiszem, hogy a globalista irányítói beadták ennek a magas rangú sátáni szabadkőművesnek a valódi COVID vakcinát. a jelenlegi "állapota" arra szolgál, hogy normalizálja a "ritka" egészségügyi állapotokat a fiatalabbaknál, és hogy elterelje a figyelmet a közelgő gazdasági és ellátási válságról. Még sok ilyen hamis történet fog következni!

Anon mondta:

Justin Bieber részt vett egy bibliatanulmányozó csoportban, ahová én is jártam Beverly Hillsben.
Már több mint egy éve nem jártam oda, de régebben személyesen láttam őt ott.

Amikor hallottam, hogy Justin megkapta ezt az arcbénulást, az első dolog, amire gondoltam, hogy ez a C-shot sérülésből származik.És azt gondoltam, hogy mivel Justin felkarolta a kereszténységet - a hatalom nem védte meg őt -, nem kapta meg a memót vagy a placebót.

https://www.pokolafoldon.hu/pandemia/justin-bieber-a-covid-vakcinak-reklamarca