Hónapokkal ezelőtt felvetettem, hogy az ok, amiért egyeseknél sokkal gyorsabb, halálos reakciókat vált ki a covid-19 injekció, mint másoknál, az lehet, hogy azért van, mert a kísérleti covid-19 mérgező anyagot véletlenül egyenesen a vénába fecskendezték.

Úgy éreztem, hogy ez megmagyarázhatja, hogy miért alakultak ki olyan sok embernél súlyos problémák az injekció beadását követő perceken vagy órákon belül. Külön említettem a szívizomgyulladást (egy mellékhatás, amelyről korábban már beszámoltam egy 2020 decemberében készült videóban).

Régebben az volt a bevett gyakorlat, hogy injekció beadásakor meg kellett győződni arról, hogy a tű hegye nem érben van. A fecskendezőnek csak annyit kell tennie, hogy egy kicsit visszahúzza a fecskendőt, hogy megbizonyosodjon arról, hogy nem vonul vér a fecskendő csövébe. Ez egy-két másodperccel tovább tart, mintha ellenőrzés nélkül szúrna.

Az ellenőrzés azért szükséges, mert a gyógyszerek a beadás módjától függően különböző sebességgel reagálnak. Ha egy gyógyszert szájon át adunk be, hosszabb ideig tart a hatása, mint ha intramuszkulárisan vagy szubkután adjuk be. Az egyenesen a véráramba kerülő gyógyszer pedig mindenkinél azonnal hat. Sőt, vészhelyzetben az orvosok egyenesen a szívbe fecskendezik, hogy nagyon gyors reakciót váltsanak ki.

De az Egyesült Királyságban (és gyanítom, máshol is) a hatóságok nyilvánvalóan úgy rendelkeztek, hogy a beadandóknak nem kell ellenőrizniük, hogy a tű vénába került-e. Azt mondták az orvosoknak és az ápolóknak (és másoknak), hogy csak szúrják a tűt a karba, nyomják le a dugattyút, és hívják a következő beteget.

Augusztus 31-én írtam, hogy a covid-19 bevezetéséért felelős személyek azt mondták az injekciót beadóknak, hogy NE ellenőrizzék, hogy a tű hegye érben van-e. És ismét rámutattam, hogy korábban már kifejtettem azt a véleményemet, hogy az érbe adott injekció halálos lehet.

Amerikában a CDC azt tanácsolja, hogy az aspirációra (annak ellenőrzésére, hogy a tű érben van-e) nincs szükség, "mert az aspirációval járó eljárás fájdalmasabb lehet a csecsemők számára".

A covid-19 oltás azonban még nem engedélyezett csecsemők számára.

Most találtam bizonyítékot, amely bizonyítja, hogy a félelmem helyes volt, és amely számomra azt bizonyítja, hogy a hatóságok tudták, hogy azzal, hogy NEM ellenőrzik, hogy a tű nem érben van-e, növelik a covid-19 injekcióra adott súlyos reakció veszélyét.

A németországi Müncheni Egyetem klinikai tudósai és egy olaszországi intézet egereken végzett tanulmánya szerint a súlyos mellékhatások valószínűsége nagyobb lehet, ha a covid-oltást közvetlenül egy érbe fecskendezik.

A tanulmány elő-nyomtatványa már 2021. július 3-án elérhető volt.

Erkölcsi okokból nem helyeslem és általában nem is idézem az állatokon végzett kísérleteket.

De ezek az eredmények hihetetlenül fontosak, és nem lehet figyelmen kívül hagyni őket.

A brit kormánynak már júliusban tudnia kellett volna erről a kockázatról.

És mivel én mindvégig amellett érveltem, hogy a covid-19 injekció közvetlenül egy érbe történő beadása nagyon is valós kockázatot jelent, és ez megmagyarázná, hogy egyes egyének miért érintettek gyorsabban, mint mások, nehéz elhinni, hogy a kormány tudósai nem voltak tisztában ezzel a kockázattal.

Az egyetlen következtetésem az, hogy ez újabb bizonyíték arra, hogy a kísérleti covid-19 oltás bevezetése egy szándékos népirtási program része.

A hatóságoknak legalább egy kísérletet kellett volna végezniük, hogy ellenőrizzék ezt a kockázatot. Sőt, figyelmeztetniük kellett volna az injekciót beadókat, hogy szívjanak le, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy nem egyenesen egy vérérbe akarnak injekciót beadni.

Tudomásom szerint egyiket sem tették meg.

Véleményem szerint ez bűnös mulasztás.

Miért ne gondoskodtak volna arról, hogy csökkentsék a súlyos károkozás kockázatát?

Csak egy okot tudok elképzelni.

Mert maximalizálni akarták a meghalt vagy súlyosan megsérült személyek számát.

Meddig fogják az emberek még hagyni, hogy ez így folytatódjon?