Dr. Mike Yeadon a Pfizer ex-alelnöke:

“Ami engem éjjel ébren tart, hogy különböző bejelentésekről hallottam azzal kapcsolatban, hogy a hatóságok elégedettek ezeknek az mRNS-termékeknek a teljesítményével. És hogy minden régi oltóanyagot, azokat is amelyeket a gyerekeknek szánnak, erre az mRNS-fajtára cserélik.

Nos, ha ezt megteszik és ha mindaz, amit az előbb mondtam igaz, akkor minden egyes alkalommal, mikor egy gyerek megkap egy injekciót, egy olyasvalamit kap, ami a szervezetét egy testidegen fehérje termelésére ösztönzi és az immunrendszere meg fogja támadni azt a szövetet, amely ezt a fehérjét előállítja.

Az én és az önök kormányai olyan üzleti feltételekben egyeztek meg a Modernaval és a Pfizerrel a vásárláskor, -várjuk ki-, hogy elegendő oltóanyag legyen 10 további injekcióhoz minden férfi, nő, gyermek és csecsemő számára.

Szóval, ha csak megközelítőleg van igazam, akkor ezt akarják, mindannyiunkat 10-szer beoltani. Különben miért vásárolták volna meg ezeket?

Azt gondolom, hogy ez… azt hiszem ez mindenkit meg fog ölni. Én nem látom az okot, hogy ezt tegyék. Úgy érzem magam, mintha egy rossz sci-fi-ben lennék. Ez egy szörnyű összeesküvés.”