Misa meglepi után kutat a zsákjában?
Az
Orosz Föderáció Szövetségi Légiközlekedési Ügynökségének
igazgató-helyettese egy listát küldött a lelőtt maláj utasszállitó
esetét kivizsgáló nemzetközi bizottsághoz.
A lista a TISZTÁZANDÓ kérdéseket sorolja fel a továbbiakban – nyilatkozta Oleg Sztorcsevoj, a levél feladója.
Meglehetősen
kényes problémákat emlit ebben a listában az orosz fél. Szám szerint 24
olyan kérdést vet fel, amelyek SEGITHETNEK a tisztánlátásban, ám eddig
olyan információk még nem jutottak az Orosz Szövetségi Légiközlekedési
Ügynökség tudomására, hogy a nagytekintélyű és szorgos bizottság ezeket a
kérdéseket firtatta volna.
Igy pl:
a roncsdarabokon ezidáig nem kerestek lövedék, vagy rakétadarabkákat.
(Pedig BIZTOSAN VOLTAK!) Hát utána kéne járni a dolognak.
Kórbonctani vizsgálatokat is kellene végezni a gép személyzete és az utasok holttestein!
Utána kellene járni a gép személyzetének belső kommunikációs csatornán elhangzott beszélgetéseinek.
A
“kívánságlistában” szerepel továbbá az a javaslat is, hogy az adott
időszakban és térségben miféle kommunikáció zajlott a polgári
légiközlekedési irányítás és a katonai repülőgépek pilótái, és a katonai
légiirányítás között?!
Firtatni
kellene, hogy az ukrán polgári légiforgalmi irényitás Donyeck és
Luhansz régiók légterének használatba vétele esetére milyen
utasitásokkal látta el a gépet?
Annak
is utána kellene nézni, hogy az adott időpontban a gép fedélzeti
berendezései és a földi navigációs rendszer között lehetséges volt – e
interferencia?
És még
néhány “apróságra” hívja fel a figyelmet a “kivánságlista, amelyek
kivizsgálása azért nagyban hozzájárulhatna a történtek OBJEKTIV
megállapításához.
A
Bal-Rad ismeretei szerint léteznek ma már olyan technikai eszközök,
amelyek a nem, vagy csak enyhén sérült adatrögzitőkből (fekete dobozok)
az adatokat szinte pillanatok alatt – akár a megtalálás helyszinén is –
képesek maradéktalanul kinyerni. “Rossznyelvek” szerint a katasdztrófa
megtörténte után néhány órával egy ilyen berendezés tán’ fel is bukkant
Donbasszba. (Ettől pedig egyenesen hideglelést is kaphatott – kaphat – a
nagy tiszteletű, és igen szorgalmas nemzetközi vizsgálóbizottság!)
Nem is
beszélve bitonyos külsős berebdezésekről, amelyek nem csak Ukrajna
területén üzemelve figyelték Donbassz egének légiforgalmát. Oroszország
minden bizonnyal készséggel adna át ilyen jellegű információkat a
nemzetközi vizsgálóbizottságnak! – de hát az mindezidáig nem kért
ilyesmiket.
Valószínűleg
azért nem, mert információbőségben szenvednek. Olyannyira, hogy még
arról is elfeledkeztek hogy észrevegyék: a “hullási körzetben” nincs ott
a gép egy hatalmas darabja!
Igaz,
arra majd egy hónappal később környékbeliek hívták fel a figyelmet, hogy
találtak egy erdőben egy nagy darab valamit, ami mintha egy repülőgép
egy darabja lenne. Volt is nagy öröm bizottságilag! Oda is szaladtak, és
meg is állapították, hogy ez a nagy valami, ez bizony a lelőtt
utasszállító egy nagy darabja.
Csodálkoztak
is az egyszerű helybéliek! Hogy a francba eshetett ez ide úgy, hogy
gödröt sem vájt, a fák sem sérültek ebben a sűrű erdőben, és semmi nem
akadt fenn a fákon?
Akadt olyan szkeptikus is, aki azt merte mondani: “olyan ez, mintha idehozták volna!”
Csak tudnánk miért van az az érzésünk? – hogy maláj repülő ügyében még éri a világot egy kis meglepi?
Miért van bennünk az az érzés, hogy mintha Misa a zsákjában kutatna valami furcsaság után?
http://balrad.wordpress.com/2014/09/25/misa-meglepi-utan-kutat-a-zsakjaban/
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése