2022. április 22., péntek

Oltáskárosodott fiatal nő felszólalt egy demonstráción

2022. április 22-én Karlsruhe-ban egy demonstráción egy oltáskárosodott fiatal nő is megszólalt, csak véletlenül járt arra:

“Még soha nem voltam ilyen demonstráción. A vendéglátásban dolgoztam, fel kellett szólítanunk a vendégeinket, hogy hordjanak maszkot. Mellette dolgoztam még egy kovidteszt központban is és beoltattam magamat. Biontech-el, kétszer. Múlt év július óta táppénzen vagyok, nem vagyok jól, kihullott a hajam.

Ma kicsivel jobban vagyok, röviden kijöttem, de meg akartam mutatni, hogy mit okozhat az oltás. Nem sétáltam tovább, nem húztam fel a kapucnit.

Nagyon sok erőre volt szükségem ehhez, mert többen vannak itt olyanok, akiket ismerek, mert éveken át kiszolgáltam őket… És ezt nem beképzelem, hanem ez a 2. Biontech óta, tavaly július óta van. Ha elesek, sokkal hosszabb ideig vannak hematómáim. 4 hete elestem… még mindig van egy nagy púpom 4 hét után is.

Újra és újra beteg vagyok… gyomor-bél gondok, hányás, a hajam kihullt… az orvosok azt mondják korpásodás elleni samponra van szükségem… A Heidelbergi Egyetem is ezt javasolta… és hogy nyaralnom kéne menni, mert túl stresszes vagyok. Nagyon stresszes vagyok, de… most itt vagyok… és újra jövök.

Még valamit kell mondanom. Alkalmazkodtam a rendszerhez és ez lett az eredménye…. csodálatos. Hála Istennek vannak azért olyan orvosok, akik kimondják, hogy vannak mellékhatások, de más orvosoknak fogalma sincsen.

Köszönöm, hogy itt röviden beszélhettem.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése