Megjelent a Kormány 598/2021. (X. 28.) Korm. rendelete a munkahelyek koronavírus elleni védelméről, illetve a Kormány 599/2021. (X. 28.) Korm. rendelete a koronavírus elleni védőoltásnak az állami és önkormányzati intézményeknél foglalkoztatottak által történő kötelező igénybevételéről;

https://magyarkozlony.hu/dokumentumok/6d2eaf7183bf5d59271a9fe8337579625ddd375b/megtekintes

Ezzel egy napon a Nemzeti Népegészségügyi Központ eljárásrendje is megjelent a SARS-CoV-2 okozta fertőzések esetén követendő járványügyi szabályokról;

https://magyarkozlony.hu/dokumentumok/5a0a0c27655b0dbb9357db2125eec33fe911dd31/megtekintes

Orvosaink és jogászaink álláspontja szerint több ponton is problémás ez a mostani intézkedéssor, részletek a videóban.

https://odysee.com/@OrvosokaTisztanlatasert:a/az-uj-kormanyrendeletekrol:0?r=GzPTAwhYxxuxdRwKVSk1CQ2e7xNhiCMU&t=0

Mind ezekből az látszik, hogy a Kormány folytatja a kísérleti oltások felvételének kényszerítését egy világjárványnak nevezett eseménysor erősen túlértékelt veszélyeire hivatkozva, felhasználva az előzetesen kiépített rendkívüli rendeleti kormányzás eszközeit. Az esemény csak azoknak meglepetés, akik nem ismerik a háttérhatalom által előzetesen publikált háborús forgatókönyvet és azt a tényt, hogy sok más szereplő mellett a Kormányunk sem a barátunk. Orvosaink és jogászaink álláspontja szerint több ponton is problémás ez a mostani intézkedéssor. Nézzük miket tudunk általánosan, utána pedig szólok az értintettekhez.

  • Kísérleti oltásokról van szó, melyek végleges forgalomba hozatali engedéllyel sem rendelkeznek, amelyek nem járták végig a gyógyszerkísérletek előírt lépéseit, hogy tényszerűen megállapíthassák a hatásukat és a mellékhatásaikat, ilyen oltásokat nem lehetne kötelezővé tenni! Ha a veszély létező, akkor is számtalan más megoldás létezik és nem igaz a propaganda, hogy csak az oltás véd meg. Tudja ezt a Kormány is, ezért tesznek ravasz trükköket. Egyik trükk a szalámi technika. Előzőleg az egészségügyi dolgozóknak tették kötelezővé az oltást, így nem lázadt fel az egész társadalom, csupán az egészségügyiek hangoskodtak kicsit, de hát nagy részük már előzetesen önként és dalolva belement az oltásba, így most már nem sok embert érintett a kényszer. Most az állami és önkormányzati intézmények dolgozói vannak a soron, most őket kötelezik, bár nem lehetne. Reménykednek, hogy megint nem lesz nagy felháborodás. hiszen a társadalom egy kis részéről van csupán szó, akik közül ismét csak sokan már túl vannak az oltáson. Szerintem nem lehet hagyni, hogy kötelezhessék azok felvételét, sőt a kényszerítéssel szemben el kell járni, mert véleményünk szerint normális jogviszonyok között az efféle cselekedet bűncselekmény lenne. Véleményünk szerint nem csak az bűnös, aki ezt előírja, hanem az is, aki ezt hagyja, hogy előírják, az pedig végképp, aki nem csak hagyja, hanem még elő is írja, hogy nyugodtan írják elő a kísérleti oltással való kényszerítést. Kik írják elő? Hát a semmilyen egészségügyi képzettséggel, jogosítvánnyal sem rendelkező, a járványtanhoz, oltásokhoz, medicinához semmit nem értő cégvezetők. És ők talán még el is hiszik, hogy nekik ehhez joguk van!

  • Nem bizonyított a COVID 19 betegség önálló léte. Soha nem izolálták úgy, hogy a megtisztított kórokozó rendelkezésre állt volna és azzal létrehoztak volna egy önálló COVID 19 beteget, vagy állatkísérletben egy COVID 19 betegséget. Nem bizonyított, hogy ha van ilyen betegség, akkor az miben különbözik az ilyen őszi-téli időszakban szokásos náthás, influenzás, felsőlégúti hurutos betegségektől. Nincs kellően bizonyítva és még kevésbé kommunikálva, hogy ezek a betegségek mennyiben függnek a szervezetünk ellenállóképességétől és mennyiben kórokozóktól és azok mely aránya (rhinovírusok, influenza vírusok, korona vírusok, pseudomonas és egyéb baktériumok) hozza létre az egyes típusaikat. Nincs bizonyítva, hogy ezen kórokozók terjedését valóban fertőzésnek, vagy egyszerűen egy természetes és egyébként megakadályozhatatlan mikróba terjedési folyamatnak kell-e tekinteni, vagy az, hogy jót vagy rosszat tesz-e ez a terjedés az emberek egészségének. Mint tudjuk, az évente átvészelt vírusos megbetegedések, mindig erősebbé teszik az ellenállóképességünket és amikor az előző tanévben a lezárásokkal, online oktatással a gyerekek egymás közötti természetes „fertőződését” megakadályozták, az újbóli mostani közösségbe kerülésükkor tömegesen és súlyosabban betegednek meg. Óriási homály látszik a társadalomban a COVID betegséget illetően és ezt a trükkös jogalkotók nem csak tűrik, hanem kifejezetten kívánatosnak tartják. Minél többen rendelkeznek babonás félelemmel egy misi-masi betegségről, annál könnyebb az ilyen jogszerűtlen, etikátlan, jogszabályokat letolni az emberek torkán. Valójában nem lenne mitől félni ha tényszerűen bemutatnák ezt a titokzatosnak beállított, talán önállóan nem is létező betegséget.
  • Tetten érhető a központi, tudományosan indokolatlan pánikkeltés, amely egyedül azt a célt szolgálja, hogy az emberek a félelmükben elfogadjanak egy kísérleti terméket, amely akár vesztüket is okozhatja, vagy azt a célt szolgálja, hogy megmagyarázza az egyébként minden józan észnek, minden történelmileg kiharcolt emberi jognak ellentmondó intézkedéseket. Kimondható, hogy a Kormány és a médiák narratívája feltűnő módon egybeesik azon gyógyszer és más bizniszcégek kizárólagos érdekével, amelyekhez a lezárások, oltáseladások nyomán soha nem látott mértékű pénz áramlik és amely már most az államoknál sokkal nagyobb mértékű gazdasági erőt összpontosít, amelyekkel szemben az emberiségnek semmilyen természetes ellenállása, védekező képessége nincs. Ezek az államok feletti erők, nem látható rossz szándéka olyan háborús viszonyokat teremt, amire a mai lakosság nincs felkészülve és kábultan rohan a vesztébe.
  • Az EÜ dolgozók kötelező oltásáról szóló alkotmányjogi panasz még elbírálásra sem került, de azonos szellemben kötelezik a tanárokat, rendvédelmi szervek dolgozóit és minden állami alkalmazottat oltás felvételére. A rendeletek ismét a veszélyhelyzethez kötöttek, amelyet a Kormány mesterséges módon, hamis adatokra hívatkozva tart fenn akár az idők végezetéig. Ellentétben az egészségügyi dolgozók kötelezésének jogszabályával, nem következik be azonnal a felmondás, hanem megelőzi egy év fizetés nélküli szabadság, ami jogszabály ellenes, hiszen fizetés nélküli szabadságot csak a munkavállaló kérhet és a munkáltató nem.

Nos tehát mit kezdjenek az állami alkalmazottak, a magán cégek munkavállalói és munkáltatói ezzel az új jogszabállyal?

Állami és önkormányzati alkalmazottaknak nem tanácsolhatunk mást, mint hogy ne hagyják a kényszerítést, mert az az egészségüket veszélyezteti és az egészség többet ér, mint a jó állami munkahely. Keresni kell B verziót és szövetkezni kell egymással azoknak, akik mind nemet mondanak: privát szféra, oltatlanok közösségi élete és szolgáltatásai, olyan cégek, akik ezen az oldalon állnak.  Az állami és önkormányzati alkalmazottaknak is készítenek majd jogászaink iránymutatást, amelyet hasonlóan, mint az egészségügyi dolgozók esetén, felteszünk majd a www.orvosokatisztanlatasert.hu oldalra.

Munkavállalóknak privát cégeknél

  • Az emberi egészség többet ér, bármilyen állásnál. Semmilyen kényszerítésbe ne egyezzen bele!
  • Minden kényszerítést jogi úton vitatni kell! Szinte biztos, hogy a cégvezetés nem tud nem vitatható orvos szakmai indokot felmutatni, amivel a kényszerítése magyarázható. Munkaadók intézkedésének jogi úton történő megtámadása javasolt, mégpedig hogy a kényszerítés elrendelése mennyire tényszerű okok alapján történt meg. A munkavállaló oldalán fontos kiemelni, hogy a Munka Törvénykönyvében foglalt garanciák és biztosítékok továbbra is érvényesek maradnak. Vagyis az egészségügyi önrendelkezés korlátozását csakis a törvényi feltételek megléte, nyomós tényszerű érvek esetén rendelheti el a munkaadó. Mt.  9.  §  (2)  bekezdése  alapján:  „A  munkavállaló  személyiségi  joga  akkor  korlátozható,  ha  a  korlátozás a munkaviszony rendeltetésével közvetlenül összefüggő okból feltétlenül szükséges és a cél  elérésével arányos. A  személyiségi jog korlátozásának módjáról,  feltételeiről és várható  tartamáról,  továbbá  szükségességét  és  arányosságát  alátámasztó  körülményekről  a  munkavállalót  előzetesen  írásban tájékoztatni kell.”
  • Mt. 54.  §   (2)  A  munkavállaló  megtagadhatja  az  utasítás  teljesítését,  ha  annak  végrehajtása  munkaviszonyra  vonatkozó szabályba ütközik, vagy a munkavállaló életét, testi épségét vagy egészségét közvetlenül és  súlyosan veszélyeztetné.  (3) A munkavállaló az utasítás megtagadása esetén is köteles rendelkezésre állni.

Összefoglalva tehát a tanácsaink a következők a Munkavállalók felé:

  • Csak írásos felszólítást és felmondást szabad elfogadni!!! A szóbelit figyelmen kívül kell hagyni!

  • Visszaélések és szabálytalanságok tömege várható, az írásos felmondást és korlátozást munkaügyi perekben járatos és ezen az oldalon álló ügyvédekkel kell érvényesíteni.

  • Kövessék a www.orvosokatisztanlatasert.hu oldalt, amelyen feltesszük a jogi segédanyagokat.
  • Ha mégis fizetés nélküli szabadságra küldenék, arra az esetre már most keresse meg a megfelelő B verziót élete és családja fenntartása érdekében.

Munkaadó cégek cégvezetőinek

  • Nem tudatják a cégvezetőkkel, hogy amennyiben a munkáltató oltásra kötelezi a munkavállalót, az oltás utáni események, betegségek – beleértve a jelenleg akár 30-40%-os arányban előforduló oltási mellékhatásokat is – munkahelyi balesetnek fognak minősülni, hiszen a munkáltató okozza a munkavállaló kárát!

Munkahelyi baleset esetén a tb a munkáltatóra hárít minden költséget, 100 %-os fizetést kell adni a táppénz idejére, nem vagyoni kártérítési felelősség terheli, életjáradék is szóba jöhet, halál esetén a gyerekek árvaságiját rá hárítják! Egyszóval a munkáltató a kötelezéssel magára vállalja az oltás mellékhatásaiért az összes felelősséget, amit a gyártók nem vállaltak! Az oltások késői mellékhatásai nem ismertek még, ezért akár 10-20 év múlva is kiderülhetnek súlyos életet korlátozó mellékhatások, amelyekért akkor is az akkori munkáltató kell helyt álljon.

  • Következő problémakör a GDPR. Továbbra sem biztosít a rendelet automatikusan jogalapot a munkáltatóknak az egészségügyi (oltottsági) adatok kezelésére

  • Továbbra is alkalmazandó a biológiai tényezők hatásának kitett munkavállalók egészségének védelméről szóló 61/1999. (XII. 1.)  EüM  rendelet is.

Összefoglaló tanácsok cégvezetőknek!

  • Nagyon alaposan fontolják meg, hogy résztvesznek-e ebben a kutyakomédiában. Az állam Önre kívánja áthárítani azt az oltás mellékhatásokkal járó felelősséget, amit sem ő, sem a gyógyszergyár, sem az orvos nem vállalt be. Az oltások elmaradása esetén sem lesz semmilyen hátránya, hiszen nem bizonyított, hogy egy munkahelyen bármi hátrány származna abból, ha a dolgozók valamilyen hányada nincs beoltva ezen kísérleti szerekkel. Azt is pontosan tudjuk, hogy a beoltottak is megfertőződnek, sőt az utóbbi hónapokban látható, hogy a beoltottak hajlamosabbak a COVID-nak tulajdonított légúti és érrendszeri betegségekre. Azt is tudjuk, hogy a beoltott is átadja a fertőzést, ha pedig ez így van, akkor Ön senkit nem védett meg a kötelező oltási intézkedésével a cégében.

Ennyiben kívántam szólni a kétségek között gyötrődő érintetteknek. Az összefogás, az ébresztés, a kreatív megoldások keresése a megoldás. A terroristáknak nem szabad engedni, legyenek azok repülőgép eltérítők, emberek életére törők, vagy akár a világ leggazdagabb emberei.

Kívánok ezen a szépséges, napsütéses novemberi napon mindenkinek méltó megemlékezést halottaira, kirándulást a természetbe és új stratégiákat a saját életére. Isten áldjon mindenkit!

https://orvosokatisztanlatasert.hu/az-uj-kormanyrendeletekrol-dr-tamasi-jozsef/