Rob Leathern, a Facebook
termékmenedzsment igazgatójának sajtóközleménye szerint csütörtöktől
kezdődően más megítélés alá esnek az amerikai választásokkal
kapcsolatba hozható politikai hirdetések; az újonnan indított
kampányokban már jól láthatóan fel lesz tüntetve a forrás.
“Mától kezdődően minden, a
választásokkal kapcsolatba hozható hirdetést a Facebook és Instagram
felületein jól láthatóan fel kell címkézni, a hirdetés tetején fel kell
tüntetni a megrendelő kilétét” – mondta.
A sajtóközlemény szerint a 2018 májjus
7. után rendelt hirdetések szintén bekerülnek az új archívumba, és hét
éven át tárolásra kerülnek.
E hó elején a parlament hírszerzési
bizottsága nyilvánosságra hozott egy jelentést, miszerint több mint
3500 hirdetést rendelt egy Szentpétervár központtal működő ügynökség,
hogy ezzel beavatkozzon az amerikai elnökválasztásba.
Márciusban az Egyesült Államok
szankciókat léptetett életbe a kérdéses céggel szemben, majd vizsgálni
kezdte ennek kapcsán a 2016 novemberi elnökválasztást érintő
állítólagos orosz beavatkozási kísérleteket.
http://www.hidfo.ru/2018/05/a-facebook-megkulonbozteto-jelzessel-latna-el-a-politikai-hirdeteseket/
http://www.hidfo.ru/2018/05/a-facebook-megkulonbozteto-jelzessel-latna-el-a-politikai-hirdeteseket/
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése