ITT VAN A KUTYA ELÁSVA
Valószínű, hogy a pilótafülkében drámai jelenetek játszódtak le a néger vagy színesbőrű pilóták között. Valószínű, hogy nem pillanatnyi sérelem volt a háttérben a pilóták között, hanem régi, de most betelt a pohár.
ELHALLGATJÁK A PILÓTÁK NEVEIT ÉS KÉPEIT
A katasztrófa után egyetlen hírben sem közölték a pilóták neveit és képeit. Őmiattuk haltak meg az utasok, véleményünk szerint. Kép: a német másodpilóta akinél betelt a pohár
A NÉMETEK IS SUMÁKOLNAK
A zsidó DW oldal is csak az pilótafülke ajtajáról mesél, de nem közlik a pilóták neveit és képeit!
A zsidó DW oldal is csak az pilótafülke ajtajáról mesél, de nem közlik a pilóták neveit és képeit!
A 28 éves
német másodpilóta, Andreas Lubitz bár egy szót sem szólt ezalatt, de
végig normálisan lélegzett, nem vesztette el eszméletet - mondta Robin a
pilótafülke kommunikációját rögzítő fekete doboz felvételeire
hivatkozva.Ugyanakkor azt is közölte, hogy a másodpilótának nem voltak
ismert terrorista kapcsolatai, nincs ok terrorcselekményre gyanakodni.
Az ügyész leszögezte, hogy nem hajlandó információkat szolgáltatni a pilóták vallásáról és etnikai hovatartozásáról, mivel ezeket nem tartja lényegesnek a nyomozás szempontjából. (hirado, részlet)
A Lufthansa szerint egyelőre csak találgatnak arról, hogy mi lehetett a Germanwings Airbus A320-asát az Alpoknak vezető pilóta tettének motivációja. (MTI)
Egy
kisebb vagy nagyobb légitársaságnál is nagyon is pontosan ismerik a
pilótákat! A cégek most azért hazudnak – adják a hülyét –, mert ha
megmondanák az igazat arról, hogy milyen származású és „vallású”
pilótáik vannak, akkor az hatalmas botrány lenne és nagy üzleti
veszteséget okozna nekik. Még a németeknél is ugyanolyan gennyes
cégvezetők vannak, mint Ázsiában. Ahol a maláj gép is a pilóta miatt
zuhant le, ezt nagyon is hitelesen mondta el a rádióban egy ausztrál
repülési szakember. De vehetjük a nagy hajózási cégeket is, azok is
kussolnak minden katasztrófánál, mert nekik csak az üzleti hírnév és a
nagy haszon számít. Most is erről van szó. Ha a hozzátartozóknak eszük
lenne, azonnal beperelnék a repülési céget. Mert a cég miatt halt meg
150 ember.
http://amagyaroldal.hu/hirek/content/hazudnak-pil%C3%B3t%C3%A1kr%C3%B3l
http://amagyaroldal.hu/hirek/content/hazudnak-pil%C3%B3t%C3%A1kr%C3%B3l
A GÉP KAPITÁNYÁNAK NEVE ISMERT CSAK KÉPE NINCSEN
Patrick Sonderheimer volt a gép kapitánya, de a neten még sehol nem közöltek képet róla!
Az első tiszt szándékosan állította át úgy a műszereket, hogy csökkenthesse a gép repülési magasságát
- hangzott el a sajtótájékoztatón. Az ügyész szerint a repülő 700
kilométer per órás sebességgel csapódhatott be, mindenki azonnal
meghalt. A Germanwings közölte, a céget sokkolták a francia ügyész által
közétett információk és sajtótájékoztatót tartanak délután. Több
tévécsatorna és portál is azt jelentette, Andreas Lubitz szülei
állítólag el is hagyták Marseille-t, ahol eddig az áldozatok rokonai
gyülekeztek. A gép mindkét pilótája német volt. Andreas
Lubitz Észak-Rajna-Westfaliából, Montabaurból származott, vallási
nézeteiről semmit nem tudni, de az ügyész szerint nem is ezzel kéne
foglalkozni. A két pilóta a repülés első 20 percében még kedélyesen
beszélgetett egymással. A kapitány az ugyancsak német, düsseldorfi S.
Patrick volt, ő tíz éve dolgozott a cégnél és 6 ezer órát repült már. (HVG, részlet) kép: heavycom, a francia ügyész középen
Ha mindkét pilóta német volt, akkor a kaptitány képét miért nem közlik?http://amagyaroldal.hu/hirek/content/s%C3%B6t%C3%A9ts%C3%A9g-elhallgat%C3%A1s-tov%C3%A1bb-tart
TELJESEN HÜLYÉNEK NÉZIK A KÖZVÉLEMÉNYT
Megint egy „csarli” esettel állunk szemben, mert túl sok a gyanús körülmény a hírek között. Ma estig vártuk, hogy végre közlik a német repülő kapitányának nevét és képét, de egy árva hang sem szól erről!
A MÁSODPILÓTÁT TETTÉK MEG BŰNBAKNAK
Viszont
előálltak egy előre jól megtervezett mesével. Mi volt az első gyanús
jelenség? Az hogy egy igen jó gép „csak úgy” nekimegy a hegynek.
Második gyanús jelenség, hogy az első hírekben nem nevezték meg a
pilótákat! Ma este már annyit mondtak, hogy 6 fős személyzet volt a
gépen, amiből 2 pilóta volt, a többi utaskisérő. Harmadik döntő
jelentőségű gyanús jelenség az volt, amikor előjöttek a New York Times
hírével. Tehát még nem is közölték azt hogy mi volt a fekete dobozok
hangjában, de már a newyorki zsidó lap tudta hogy mi volt a baleset
oka. Állítólag ezt a hírt a másodpilótáról egy olyan valakitől
szerezték, aki a fekete dobozokat vizsgálta. Negyedik gyanús jelenség,
hogy ma délután megnevezték a másodpilótát, de a kapitányt nem. Annak
nevét csak S. kezdőbetűvel jelölték, de más oldal már megnevezte
(Patrick Sonderheimer), de képet sehol sem mutatnak róla. Ötödik gyanús
jelenség, hogy a másodpilótáról csak egy távoli amatőrképet adtak le,
holott a repülő cégnél jó képek lehetettek róla. Hatodik gyanús
jelenség, hogy ma este sem nevezték meg a kapitányt és képet sem adnak
róla! Viszont hetedik gyanús jelenségként előjöttek egy nevetséges
mesével. Miszerint a másodpilóta kizárta a fülkéből a kapitányt, csak
azért, hogy öngyilkos módon hegynek vezesse a gépet. Nyolcadik gyanús
jelenség, hogy az esti hírekben teljesen a másodpilótára kenték az
ügyet, de a kapitányról feltünően hallgattak. Kilencedik gyanús
jelenség, hogy a Lufthansa vezetése csak ma este szólalt meg az ügyben,
de semmit sem mondtak a gép kapitányáról! Tizedik gyanús jelenség,
hogy a hírekben csak a pilótakabin ajtajának működését emlegették, de
arról hallgattak, hogy a kapitány miért ment ki a fülkéből vezetés
közben?
Feltételezésünk
szerint repülés közben esetleg dulakodás is lett a két pilóta között
és a kapitány nem kiment a fülkéből, hanem lehet hogy kilőkte őt a
másodpilóta. És az is lehet, hogy nem szándékosan vezette a gépet a
hegynek, hanem mert vita, verekedés volt köztük, s emiatt a gépet nem
tudták irányítani. Amit a fekete doboz hanganyagáról mesélnek, ez csak
mese. Félrevezető mese, hogy a kapitányról eltereljék a figyelmet.
Érdekes bizonyíték erre. Hogy lehet az, hogy a másodpilóta múltját,
különféle adatait részletesen mondják pályafutásának, de a kapitányról
egyetlen szót sem szólnak. Teljesen hihetetlen az a mese, hogy a
kapitány „dörömbölt” kívülről a vezetőfölke ajtaján. Őt onnan
kilökhették és a másodpilóta magára zárta az ajtót, de közben a gép
irányítását nem tudta már megoldani, ami viszont elég hihető. Ha
megtudjuk a kapitány életét és múltját, akkor könnyebb lesz
következtetni, de ez a mese amit előadnak tiszta hazugság.
Ha valaki talál képet Patrick Sonderheimer -ről, a Germanwings cég repülőgép kapitányáról, küldje el nekünk. Kép: Andreas Lubitz a bűnbak másodpilóta
AZ USA MEGINT ELÁRULTA MAGÁT
A
CNN hírtelevízió szerint a francia hatóságok hivatalosan segítséget
kértek az FBI-tól, a Fehér Ház pedig közölte: a jelenlegi adatok szerint
nincs köze terrorizmusnak a Germanwings-tragédiához. Jelenleg úgy
tűnik, hogy "nem köthető a terrorizmushoz" a Franciaországban
szerencsétlenül járt Germanwings-utasszállító tragédiája – jelentette ki
csütörtökön a CNN amerikai hírtelevíziónak nyilatkozva Josh Earnest, a
Fehér Ház szóvivője. Az
amerikai Szövetségi Nyomozó Iroda (FBI) csütörtökön felajánlotta
segítségét a gép lezuhanásának körülményeit vizsgáló francia
hatóságoknak.
"Készen állunk, hogy teljesítsünk a szerencsétlenség ügyében
vizsgálódóknak minden információra és segítségre vonatkozó kérését, mert
együttműködünk azokkal a partnerországokkal, amelynek állampolgárai
érintettek voltak ebben a tragédiában" – hangzott az FBI közleménye. A
CNN hírtelevízió szerint a francia hatóságok hivatalosan segítséget
kértek az FBI-tól. (vajdasagma, részlet)
Véleményünk szerint a „Csarlikat” most is az FBI-nál kell keresni, akárcsak a francia esetnél. Milyen
érdekes! Most is a franciáknál történt az eset, de a németeket is
beleártották. Mindenki tudja, hogy ez a két ország tárgyalt Putyinnal,
hogy az EU-t megmentsék és az ukrán közvetítésben is részt vettek. Most
már hogy az USA is megszólalt a CNN szennytévé által, a gépbaleset
háttere egyértelmű és hogy miért nem közlik a pilóta képét! Egy spanyol
oldal csak annyit írt, hogy a pilóta tíz éve repült a cégnél, igen
tapasztalt volt, házas és két gyereke volt. Csak az angol nyelvű Heavy
oldal írta le a pilóta nevét és a német Bild oldal is erre hivatkozik és
minden más külföldi oldal is. Igen gyanús, hogy az angol nyelvű
Wikipedia már csinált erről a gépbalesetről külön oldalt, rengeteg
hivatkozással, de a gép kapitányának a nevét le sem írják...
A LUFTHANSA NEM MUTAT KÉPET A GÉPE KAPITÁNYÁRÓL! IGEN GYANÚS!
A cég sajtótájékoztatón egy szót sem szóltak a gép kapitányáról!
Kép:a másodpilóta egy másik képe, a két
angol nyelvű oldal írja csak le a kapitány nevét, de semmi bővebbet nem
közölnek róla és minden hírben a Heavy oldalra hivatkoznak a neve
kapcsán, de kép nincs!
http://amagyaroldal.hu/hirek/content/megsz%C3%B3laltak-%E2%80%9Ecsarlik%E2%80%9D
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése