Hazai
eredetű és külföldről szervezett forradalmakról, a nemzetek, etnikumok
felszámolásának veszélyéről, és az európai nemzetek ébredéséről
beszélt Orbán Viktor március 15.-én, a ’48-as forradalommal kapcsolatos
megemlékezésen. Magyarországon nem tudott meggyökerezni az
internacionalizmus, a politikai fősodorba visszatér a nemzeti származás
fontosságának gondolata.
A
kormányfő március 15.-i beszédét a lengyel és magyar sorsközösségről,
közös szabadságharcról értekezéssel kezdte, majd egyértelmű
határvonalat húzott a hazai eredetű és a külföldről szervezett
forradalmak közt. Orbán kijelentette; Európa szabadságharca
megkezdődött, és Magyarország ebben sajátos szerepet tölt be,
Lengyelország pedig fontos szövetségesünk a nemzetek felszámolása, a
kontinens idegen civilizációs eredetű tömegekkel betelepítése, és az
Európai Egyesült Államok létrehozása ellen vívott harcban.
“Miként
a szabadságharc döntő csatáiban, úgy most is itt van velünk egy
lengyel légió. Köszöntöm Bem tábornok lelkes utódait, üdvözöljük a nagy
lengyel nemzet fiait. Miként ezeréves közös történelmünk során mindig,
most is mellettetek állunk a küzdelemben, amelyet hazátok
szabadságáért és függetlenségéért vívtok. […] A lengyel-magyar
sorsközösség megnyilatkozása, hogy a másik dicsőséges forradalmunk, az
’56-os is éppen a Bem szobor és a Kossuth tér között született meg.”
Orbán
szerint a magyar ember “ritkán adja forradalomra a fejét”, nem keresi a
bajt, és tisztában van azzal, hogy gyakran többre jut béketűréssel;
harcot csak akkor vállal, ha muszáj, de akkor más irányba tereli a
történelem folyását, emiatt a “két magyar forradalom” szerves részét
képezi Európa történelmének. Ugyanakkor, a ’48-as és ’56-os
forradalmakat éles ellentétbe helyezte a ’18-19-es bolsevik
forradalmakkal, mint külföldről szervezett, idegen célok szolgálatában álló felforgatással, ami ellentétben áll a magyar nép érdekével, és szellemi, politikai elfajzásnak tekintendő.
Tovább
folytatván a gondolatmenetet, a kormányfő kifejtette, hogy a magyar nép
két forradalmi hagyománnyal rendelkezik, ebből az egyik a ’48-as és
’56-os forradalom, valamint a rendszerváltás, ami a mai alkotmányos
rendben végződik. “A másik hagyomány vérvonala pedig a jakobinus európai elődöktől 1919-en át a második világháború utáni kommunizmusba, a magyarországi szovjet világba fut.”
Nem
beszélt bővebben a magyarországi balliberálisok tevékenységéről, de
beszédéből a hallgatóközönség pontosan tudhatta, hogyan került elő ’48
kapcsán a “külföldről szervezett forradalom” képe – ma is két
forradalom zajlik párhuzamosan; egyik Európa szabadságharca a végső
megsemmisülést hirdető erőkkel szemben, míg a másik forradalom belülről
próbálja semlegesíteni a nemzetek ellenállását, bár tevékenysége
megtörik a nemzet élni akarásán.
“A
’19-es hagyomány is velünk él még, bár leginkább csak pislákol, ha néha
hangoskodik is – de gazdaállat híján meg vannak számlálva a napjai. Ha
nem érkezik újabb nagy politikai és szellemi infúziós
segélyszállítmány külföldről, akkor a levelek és az ágak után a
gyökerek is elszáradnak az internacionalizmus befogadására alkalmatlan
magyar anyaföldben – és ez jól van így.”
A
kormányfő hangsúlyozta, hogy tisztességes, rendezett életvitelt
folytató ember csak ritkán kezd forradalomba, mert tisztában van azzal,
hogy a stabilitás és a megszokott élet egyensúlyának megbomlásából csak
ritkán sülnek ki pozitív fejlemények. Mégis ők voltak azok, akik
’48-ban a forradalom derékhadát adták, és “az ő vérükkel fizettünk a magyarok becsületéért”.
Ugyanakkor, ’48 örökségét érezhetően szembeállította napjaink
forradalmaival, hangsúlyozván, hogy a történelem valós forradalmait nem
“botcsinálta filozófusok, kudarcot vallott értelmiségiek” folytatták,
hanem a magyar nemzet színe-java.
“Minden forradalom olyan, mint azok, akik csinálják.”
Beszédében
a napjainkban zajló változások kapcsán kifejtette, hogy ma a magyarság
szabadságharca önmagában nem érhet el sikereket, az ország egymaga nem
veheti fel a harcot a nagyhatalmakkal szemben – ehelyett Európa más
nemzeteinek sorsával fonódik össze a magyarság sorsa, és egyesíteni
kell az erőket a nemzetek felszámolására törekvő külső hatalmakkal
szemben. Az Európai Unió egyelőre nem képes önálló döntéseket hozni,
emiatt a nemzetek érdekének képviseletében elsőként Európát kell
függetleníteni a külső hatalmaktól.
“Ma
egyetlen nép – a magyar sem – lehet szabad, ha Európa nem az. […]
Európa nem szabad, mert a szabadság az igazság kimondásával kezdődik.
Ma Európában tilos kimondani az igazságot. Fonják akár selyemből is, a
szájkosár az szájkosár marad.”
Orbán az
Európa-szerte életben lévő cenzúra kapcsán kifejtette; ma nem lehet
kimondani, hogy Európát a népvándorlás fenyegeti, tízmilliók állnak
készenlétben, hogy meginduljanak felénk, és az egész folyamatnak
egyetlen célja van, hogy felszámolja a nemzeteket és nemzetállamokat,
megsemmisítse az etnikumokat, mert az az internacionálé útjában álló
utolsó akadály. “Brüsszelben egy Európai Egyesült Államok tervén dolgoznak, amire soha senki nem adott felhatalmazást” – de Európa népei felébrednek, rendezik soraikat, és hamarosan talpra állnak.
A
kormányfő beszédében a korábbiaknál egyértelműbben (de szándékosan
félreérthetően) kifejezésre juttatta, hogy Európa betelepítésével
kapcsolatban nem önmagában a civilizációs és kulturális különbség
jelenti a problémát – bár az is -, hanem az eltérő etnikum, ami
betelepítve, integrálva is elkülönülne az európaiaktól.
“Ma egy-kétezer betelepítettről van szó, de egyetlen felelős európai vezető sem meri letenni a nagyesküt, hogy az egy-kétezer nem szaporodik-e fel végül tíz- és százezrekre.”
Orbán Viktor korábban tusnádfürdői beszédében
hozta előtérbe az európai szabadságharc gondolatát, egyben meghatározta
a közélet formálásának új irányvonalát, ami azt követően mind
erősebben megjelenik a magyar politikában. A kormányfő március 15.-i beszéde szintén
mérföldkő jelentőségű: függetlenül a változásban érintett politikusok
mint egyének hitelességétől, a kormányfő megnyilvánulásaival
fokozatosan visszahozza a vérségi alapú társadalom gondolatát a
politikai fősodorba, mentesítvén ezzel a következő évtizedek
politikáját azoktól az akadályoktól, melyek a rendszerváltás utáni két
évtized politikáját megbéklyózták.
http://www.hidfo.ru/2016/03/kulfoldrol-szervezett-forradalomrol-europai-szabadsagharcrol-beszelt-orban-viktor/
http://www.hidfo.ru/2016/03/kulfoldrol-szervezett-forradalomrol-europai-szabadsagharcrol-beszelt-orban-viktor/
Kik azonosultak 1848-as forradalmával és szabadságharcával?
VálaszTörlésA történelmi helyzet azt mútatja, hogy a mostani kormány. Demokratikus
Szabadság jogok, anyanyelvűség, a hazai vállalkozások támogatása, sajtószabadság ( Az ellenzék folyamatosan, ok nélkül is nyílvánosan égeti a magyarok által választott kormányt),közteherviselés...
Az ellenzék modern liberalizmusa pedig olyan erkölcstekenség törvénybe iktatását kéri, amitől hánynának a 48-as hőseink!
Egyébként a függetlenségünk ebben a migrációs helyzetben veszélyben van az unio jelenlegi vezetői miatt.
Kossuth Lajos kormányának szabadságharcosai életűket sem kimélték, hogy a szent szabadságot és a nenzetet védelmezzék.
Az akkori liberaizmus tradiciókra, erkölcsre épült.
A mai liberális hangadók pedig szabadságukat az egyén, a család, a nemzet megrontásában, zűllesztésében.
A könnyű drog könnyelműségre tanít, a meleg házasság meg megakadályozza a jövő szűletését!
Hőseink jövője mi vagyunk, a mi jövőnk pedig anornális fiúk apasága és a normális lányok anyasága, a nornális család.
Ha modern liberálisok hallgattak volna, bölcsebbeknek tűntek volna.