Azt válaszoltam, hogy nagyon szívesen segítek.

Amit most olvasni fognak, az a teljes beszámoló arról a kényszerről és nyomásról, amelynek az ír ápolónők az elmúlt 2 évben ki voltak téve. Eleanor által nekem küldött e-mailből semmit sem vágtak ki. Ezek Eleanor szavai a maguk teljességében, ez az ő története...

START

Amikor a Covid különösen 2020 márciusa körül megkezdődött, általában véve hihetetlenül aggódtam, mint a lakosság többi része. Az elsők között voltam, aki a határaink lezárására és a nemzetközi utazások leállítására gondolt. Engedtük, hogy Cheltenham stb. folytatódjon.

Lassan, de biztosan, a hírek sok ember életét felemésztették. Az első lezárás jött és ment. Nem láttam semmi hasznát. Annyira sok társadalmi elszigetelődést okozott. Különösen az időseket és a gyerekeket érintette. Az iskolák bezártak, a gyerekek otthon dolgoztak a számítógépen keresztül, hiányoztak a barátaik, a nagyszülők hiányolták a családjukat stb.

A bejelentéstől, hogy egy vakcinán dolgoznak, végigfutott a hideg a hátamon. Hogy a fenébe tudtak ilyen gyorsan kifejleszteni egy vakcinát? Az oltóanyagok kifejlesztése éveket vesz igénybe, nem beszélve a klinikai vizsgálatokról. Nem vagyok oltásellenes, életem során szinte minden oltást bevettem, kivéve a sertésinfluenza elleni oltást, mivel véleményem szerint azt is elsiették. Valami azt súgta nekem, hogy valami nagyon nem stimmel. Akkoriban nagyon világosan gondoltam, hogy ha sikerülne kifejleszteniük egy ilyen vakcinát, akkor az számomra személy szerint nem lenne jó.

2020 decemberében találkoztam Dr. Pierre Korys szenátusi meghallgatásával. Pierre a szenátusban az Ivermectin nevű, újrahasznosított gyógyszer alkalmazásáról beszélt. Néztem, ahogy az az ember szó szerint könyörgött, hogy engedélyezzék az Ivermectin használatát. Pierre szenvedélye, hogy segítsen életeket menteni, inspiráló volt.

 

 

2021 januárjában visszatértem a munkahelyemre. Sok kollégám éppen akkor kezdte meg az 1. vakcinát. Óriási nyomás nehezedett a személyzetre, hogy vegyenek részt a programban.

A délelőtt folyamán megkérdezték tőlem, hogy szeretnék-e részt venni az enyémért. Azt mondtam, hogy ez most nem nekem való. A következő napokban több alkalommal is több kolléga megkérdezte, hogy részt vettem-e. Nem tudtam elhinni, hogy ennyi ember behatolhat a személyes teredbe egy orvosi döntéssel kapcsolatban.

Az ezt követő hetekben elkezdtem sms-ben meghívásokat kapni, hogy időpontot kérjek egy oltásra, végül a meghívásokból továbbított időpontok lettek, majd értesítések érkeztek a távolmaradásról, majd újabb időpontok.

Egyidejűleg a saját háziorvosomtól és a helyi oltóközpontomtól is érkeztek meghívók. Egyszerre 3 különböző forrásból érkeztek időpontok. Hogy merészeli bárki is az adataimat a beleegyezésem nélkül regisztrálni? Le kellett tiltanom a telefonomról a számokat. Ez hihetetlen szorongást okozott.

Egy alkalommal egy vezető kollégám egy nyilvános folyosón szidott, hogy megpróbáljon lebeszélni. Nem hittem el, amit láttam, mi a fene történt az emberekkel, hogy merik azt gondolni, hogy joguk van beleszólni az én orvosi magánügyeimbe. Idővel rájöttem, hogy bizonyára nem vagyok egyedül ezzel a gondolkodással. Végül találkoztam néhány hasonlóan gondolkodó emberrel, és csatlakoztam egy egészségügyi támogató csoporthoz, ahol némi vigaszt és támogatást kaptunk.

 

 

Az első kollégáim Covidot kaptak az 1. alkalommal és 2020 decemberében és 2021 elején. Az elkövetkező hónapokban egyre több és több embert figyeltem, akik valóban pozitív tesztet végeztek. Ez idő alatt,csendesebbek voltunk, mint amire valaha is emlékeztem, a félelmem felmerült, amikor az összes betegre gondoltam, akiket lemondtak, diagnosztikai eljárásokra és diagnózisokra várva. Rendkívül aggódtam az elmulasztott és késleltetett diagnózisok mennyisége és az elkövetkező évek következményei miatt.

Nemcsak a munkával kapcsolatos nyomással foglalkoztunk, a nyomás hatalmas volt a családi és baráti körökben, különösen akkor, amikor a vakcinapasszus 2021 júliusában megkezdődött. Ez volt a teljes diszkrimináció csúcspontja. Ezek az útlevelek nagy stresszt okoztak a lakosság és a családok körében.

Sok embert, akiket ismertem, akik nem akartak részt venni a vakcinával, kényszerítettek, hogy vegyenek be ilyet, hogy kocsmázni, nyaralni menjenek. Az emberség elveszettnek tűnt. Soha nem kutattam annyit az alternatívák után, mint korábban. Egyre több és több orvost figyeltem, akik mindannyian az újratervezett gyógyszerekről beszéltek, amelyek hihetetlenül jól működtek. Észrevettem, hogy ezeket a kiváló orvosokat cenzúrázzák, és sok médiabeszámoló szó szerint rágalmazta őket, a lófertőtlenítő az egyik szó, amit soha nem fogok elfelejteni.

VÉGE

Biztos vagyok benne, hogy egyetért azzal, hogy ami az ír kórházakban és a kórházakban világszerte zárt ajtók mögött zajlott, az nem kevesebb, mint botrányos. Eleanornak hatalmas adóssággal tartozunk, amiért elég bátor volt ahhoz, hogy beszéljen. Nyilvánvalóan hihetetlenül olvasott, és mindent szorgalmasan kutatott. Bárcsak többen tennék ugyanezt.

Ha úgy érzed, hogy Eleanor történetét hallani kell, kérlek, tedd közzé, hogy mások is elolvashassák. Köszönöm szépen.

https://www.pokolafoldon.hu/pandemia/ir-apolono-elarulta-mi-tortent-valojaban-a-korhazakban-a-jarvany-idejen