A hollywoodi hírességeket a kabbalisták megbízásából tenyésztik ki, és nem rokon szektás családokba fogadják be őket, hogy vérvonalukat elfedjék.
Minden alkalommal, amikor egy film készül, akkor egy baba is születik, a legtöbbször egy leendő sztár, és a tudatlan tömegek filmfogyasztóként akaratlanul is ünneplik, bátorítják és lehetővé teszik ezt a gyakorlatot. MINDEN híres ember nem véletlenszerűen születik. Okkult családokba tenyésztik, majd adoptálják őket, ésszerűen hasonló kinézettel. Amikor elérnek egy bizonyos kort, "felfedezik" őket, és a siker gyorsított pályára kerülnek.
A hollywoodi hírességeket a kabbalisták megbízásából tenyésztik ki, és nem rokon szektás családokba fogadják be őket, hogy vérvonalukat elfedjék.
Ez a gyakorlat, valamint a titoktartási megállapodások elfedik azt a tényt, hogy a színészeknek a filmszereplés feltételeként utódokat kell nemzeniük a színésztársaikkal.
A kabbalisták úgy tartják fenn a világuralmat, hogy semmit sem bíznak a véletlenre, és a szaporodási rendszerük biztosítja, hogy állandóan filmsztár kinézetű és tehetségű emberekből válogathassanak, akiket emberi bálványokká alakítanak, hogy a tömegek imádják őket.
Az új filmek és sztárok elterelik a figyelmünket arról, hogy hogyan működnek a dolgok a színfalak mögött a Tinseltownban, ahol nem minden arany, ami fénylik. Hollywood egy pöcegödör, és mivel az utódok védelme a káros és egészségtelen hatásoktól alapvető szülői késztetés, a sztárok gyermekeinek elválasztása a biológiai szüleiktől hozzájárul a rabszolgaság és a megtévesztés rendszerének fenntartásához.
Ezeknek a csecsemőknek a biológiailag nem rokon háztartásokba való elhelyezése azt jelenti, hogy az őket felnevelő családok készpénzes tehenek birtokában vannak. Jövedelmező karriert csinálnak abból, hogy felnevelik ezeket a gyerekeket, és átadják őket az őket kizsákmányoló rendszernek.
A megasztárokat gyakran arra kényszerítik, hogy karrierjük elején ellentmondásos vagy megalázó szerepeket vállaljanak, hogy beavatásként bebizonyítsák, hogy hajlandóak a társadalom megrontására és lealacsonyítására törekvő hollywoodi programokat keresztülvinni. Később, karrierjük előrehaladtával jutalmul kiemelt szerepeket kapnak.
Julia Robertset Angie Dickinson és Lee Marvin nevelte ki az 1967-es Point Blank című film forgatása alatt. Olyan családba fogadták örökbe, amelynek szülei színészek voltak, és Georgia államban gyermekszínjátszó iskolát vezettek. A nagy áttörő szerepét 1990-ben kapta, amikor egy utcalányt alakított a Pretty Woman című filmben, amely a prostitúciót társadalmilag elfogadható karrierlehetőségnek tüntette fel a nők számára. Julia később egy örökbecsű szereppel jutalmazták, amikor 2001-ben a remake elkészítésekor ugyanazt a szerepet játszotta el, amit az igazi anyja, Angie Dickinson az Ocean's Eleven című 1960-as filmben.
A megasztárt, Jodie Fostert Sue Lyon (balra) és James Mason nevelte Stanley Kubrick 1962-es Lolita című filmjének forgatása során. Ezt követően ötödik és legfiatalabb gyermekként egy kultikus családba fogadták be, és háromévesen kezdte karrierjét, amikor egy televíziós reklámban szerepelt a Coppertone-lányként.
Színészi debütálására 1968-ban került sor, amikor szerepelt a Mayberry R.F.D. című televíziós sorozatban, amelyben "bátyja", Buddy Foster is állandó szereplő volt. Számos alkalommal szerepelt különböző tévéműsorokban, majd tízévesen áttért a filmre, ahol Becky Thatcher szerepét játszotta a Tom Sawyerben. A nagy áttörő szerepét tizenkét évesen kapta, amikor egy gyermekprostituáltat alakított a Taxisofőr című filmben.
Jodie korai karrierje tükrözi igazi édesanyja, Sue Lyon karrierjét, akit Jimmy Stewart és Donna Reed nevelt ki az 1946-os Csodálatos élet forgatásán, tizenegy évesen gyermekmodell lett, 1959-ben szerepelt a Loretta Young Show-ban, majd hirtelen ugrott át a filmre, ahol Lolita szerepét játszotta.
Miért egyeznek bele a filmsztárok, hogy sperma- vagy petefészekdonorok legyenek? A hírességek túlnyomó többsége nárcisztikus vagy más módon neurotikus valamilyen módon, mert soha nem tudtak kötődni az igazi szüleikhez. A hírnév nagyon vonzó számukra, mert pszichológiailag úgy vannak beállítva, hogy ezt keresik a gyermekkorukban megtagadott szeretet és elismerés pótlására.
Emellett minden híresség a szaporodási dolgot csinálja. Számunkra az ő életmódjuk sokkoló, mert megkérdőjelezi azt a programozott feltételezésünket, hogy mindannyian a szabadság világában élünk. De az ő köreikben ez normális, és ők a puszta létezésüket annak a rendszernek köszönhetik, amely tenyészti és rabszolgasorba taszítja őket, így elképzelhetőnek tartom, hogy egyfajta Stockholm-szindróma működik bennük, mivel hűségesek a rendszerhez. Ez az ő valóságuk, és a mi életmódunk ugyanolyan idegen számukra, mint az övék számunkra.
Megasztár Tom Cruise-t Montgomery Clift és egyik főszereplője, valószínűleg Susannah York tenyésztette ki az 1962-es John Huston-féle Freud című film forgatása során: A titkos szenvedély. Tom Cruise nagy áttörő szerepe 1983-ban jött el, amikor a Kockázatos üzlet című filmben szerepelt, amelyben alsóneműben szólót kellett táncolnia.
Ezt a híres jelenetet és a későbbi korai filmjeit, mint a Top Gun és a Cocktail, sokan úgy értelmezik, hogy homoerotikus felhangokat tartalmaz. Hasonlóképpen Montgomery Clift első filmje, a Red River, és több más filmje is homoszexuális felhangok miatt volt figyelemre méltó. Montgomery Clift magánéletében homoszexuális volt. Hasonlóképpen, fiát, Tom Cruise-t is meleg pletykák övezték egész karrierje során, és három házassága gyakran a nyilvános viták tárgyát képezi, amelyekben azt gyanítják, hogy színleltek.
Bruce Willis-t Tom Ewell és Marilyn Monroe az 1955-ös A hétéves viszketés című film forgatása során tenyésztette ki. Tom Ewellre leginkább az ebben a romantikus vígjátékban játszott szerepe miatt emlékeznek, annak ellenére, hogy hosszú karriert futott be a film, a televízió és a színház területén.
Hasonlóképpen Bruce Willis is a Holdfény című televíziós sorozatban játszott komikus színészi szerepével vált híressé. Első filmje, az 1987-es Vakrandevú szintén egy vígjáték volt, a következő évben pedig a Die Hard című akciófilm főszereplésével megasztárrá vált, amelyből egy hatalmas sikerű sorozat lett. Pályafutása későbbi szakaszában színészi skáláját a nagy sikerű A hatodik érzék című filmben bővíthette ki.
Leonardo DiCapriót Jack Nicholson és Faye Dunaway nevelte ki az 1974-es Roman Polanski-film, a Kínai negyed forgatása során. Furcsa módon a filmben John Huston, Jack akkori barátnőjének, Angelica Hustonnak az apja is szerepelt, és a film olyan sötét témákat dolgozott fel, mint a vérfertőzés és a titkos szaporodás, amelyek a generációs sátánizmus jellemzői.
Leonardo áttörő filmszerepét 1993-ban kapta, amikor Robert DeNiro és Ellen Barkin mellett egy problémás fiút alakított a This Boy's Life című filmben. Még ugyanebben az évben egy értelmi fogyatékos fiút alakított a What's Eating Gilbert Grape című filmben. Ezek a szerepek sokkal jövedelmezőbb és kívánatosabb szerepekhez vezettek olyan filmekben, mint a Titanic és Steven Spielberg Catch Me If You Can című filmje. Később őt választották ki, hogy apja, Jack Nicholson oldalán szerepeljen a 2006-os Martin Scorsese-filmben, a The Departedben.
- Forrás: henrymakow.com
https://www.pokolafoldon.hu/blog/a-movie-stars-altal-tenyesztett-filmsztarok
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése