Szándékosan
változtatták meg a Donyecktől 80 kilométerre, mintegy 10 kilométer
magasságban lelőtt maláj utasszállító gép repülési útvonalát. Az alábbi
képek a járat repülési útvonalát mutatják az utóbbi négy napban. Az
első két nap repülési útvonalától 16-án letér a gép Donyeck irányába.
Másnap, 17-én az előző nap sikere láttán még északabbra tolták ki a
repülési útvonalat, hogy a NATO felderítő eszközei még közelebb
repüljenek el a Luganszki Népi Köztársasághoz. Egy civil járatot
használtak katonai felderítésre, emiatt vesztette életét a malajziai
légitársaság gépének több mint 300 utasa.
Az összes kép kattintásra látható nagyobban.
A járat repülési útvonala, 2014.07.14.
2014.07.15. Ezen a két napon a járat normális repülési útvonala látható, figyelembe véve a veszélyzónákat:
Repülési útvonal, 2014.07.16. - ekkor már eltér az útvonal, a gép berepült a Krím-félszigettől északra a veszélyzónába:
Repülési útvonal 2014.07.17-én: aznap a Boeing 777 a
Luganszki Népi Köztársaság légtere felé vette az irányt, élesen eltért
a megszokott repülési útvonaltól:
A dolog legérdekesebb vonatkozása, hogy az amerikai légi irányítás még február 19-én parancsba adta, hogy a légi közlekedést tereljék el a Krím-félsziget fölötti légi folyosókról
dél felé. A figyelmeztetést március 4-én is megismételték, újabb
tájékoztatást adtak ki az ukrán légtérben kialakult veszélyzónákról,
valamint ismételten felszólították a nyugati légi közlekedést, hogy a
Krím-félsziget fölötti légi folyosókat ne használják, ehelyett megadták
az útvonal módosításait kötelező jelleggel. A tiltás többedszeri
módosítással azóta is érvényben volt, vagyis civil járat az érvényben
lévő szabályozás miatt eleve nem repülhetett ott, ahol a maláj gépet
lelőtték. Ebből két dolog következhet: vagy az említett járat
egyáltalán nem volt civil, és a 300 civil áldozat csak fedőtörténet - a
nyugati médiától kitelik -, vagy a NATO katonai felderítésre használta
a civil járatot, élő pajzsként használva az utasokat, feltételezve,
hogy a luganszki légvédelem nem fog lőni egy civil utasszállító gépre,
így szabadon folytathatnak elektronikai felderítő tevékenységet.
Akárhogy is nézzük, a nyugati média vagy hazudik, vagy járulékos
veszteségként feláldoztak több mint 300 mit sem sejtő turistát az
Oroszország elleni hadművelet érdekében.
http://www.hidfo.net/2014/07/18/nato-katonai-felderitesre-hasznalta-az-ukrajnaban-lelott-malaj-gepet
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése